Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.10.2012, 18:12
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

-0,3 astetta ja lunta satelee Sodankylässä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.10.2012, 20:49
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

+7.5'c ja märkää tihuttelee Asikkalan Kalkkisissa 16.10 klo 21:45
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.10.2012, 21:43
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

aamulla -5 ja lunta tuli ku olin teeren pyynnissä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.10.2012, 05:29
-Timi- -Timi- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.05
Sijainti: Siuntio
Viestit: 390
Perusasetus

Täällä oli toissa-iltana -6, ja eilen iltapäivästä tuli muutama sentti luntakin..
Tällä hetkellä nollassa, ja kohta kait lumetkin häviää..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.10.2012, 19:09
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Täällä jo 2 krt satanu ensilumen ja taas taitaa sulaa pois.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.10.2012, 07:39
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

tos 7 aikaa mittari näytti -4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.10.2012, 07:48
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

-5 pärähti jo rikki aamulla. Olispa tehny mieli lähteä lintumetälle, vaan sen sijaan istun toimistolla painunutta kahvia särpimässä.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 4 28.01.2008 00:51
Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.02.2007 14:51
Pureeko pakkanen? AVRO Chit-Chat 37 24.02.2005 22:33
Pakkanen katosi MäIte Rakas Päiväkirja 9 21.01.2003 13:08


Sivu luotu: 08:20 (GMT +2).