Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.06.2004, 22:29
jjjl jjjl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

"Minun epäilykseni ko.tekstiin liittyy,ns.eksymisiin reiteiltä.tarkoittaa sitä että kun reitit olivat perinteisesti erittäin huonosti merkattuja(paitsi keltaiset reitit,ne olis voinu ottaa jo pikku vittuiluna suunnistustaidottomuudesta...parhaissa paikoin n,3m välein)Ainakin yksi suunnistus virhe kahdella punaisella tulee heti mieleen.Oli nimenomaan kiellettyjä reittejä,mitä oli jo karttaan merkitty,muttei viime tipassa oltu päästy maan omistajien kanssa sopimukseen asiasta..mikäli tällaiselle reitille joku on harhautunut,tulee varmasti tämän kaltaista uutisointia!"

Ehkä näin, mutta jutun sanamuoto ei viitannut yksittäisiin eksymisiin,vaan siihen, että tapahtuma olisi ollut laiton. Mutta eiköhän me nähdä ensi viikolla pikkuinen oikaisu aiheesta. Ennen sitä tsekatkaa www.4x4-magazine.com


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jotain positiivista bono Jokes 0 12.11.2004 15:14
Positiivista uutisointia JiiPee Tekniikka & Jutustelu 3 24.06.2004 10:39


Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).