![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Joo tosta kyllä ruostetta löytyy ! Mutta ois kuitenkin kaikki tarkoituksena käydä läpi ja puhallella, niin ettei kasaus vaiheessa enään noita ylimääräsiä reikiä löytyisi mistään ![]() Mietittiin itseasiassa juurikin noita palkkeja kynnyskoteloiden sijalle, helpottais niitä helmojen tekemistä huomattavasti. Varmaan kannattaa 100x100 palkista väsäillä ? 2millinen tuumanen seinän paksuus varmaan jo riittänee ? Kaveri sanoi, että laitetaan 4millistä, mutta alkaa olemaan omasta mielestä jo suht tuhtia (?) Joo kaveri sanoikin, että kannattaa varmaan korotella SOAlla, tai että ainakin halvin vaihtoehto ? Hyvä että tuli toi rungon korottaminen puheeksi, niin ei tarvii sitä enään miettiä, jos lakikin tulee vastaan 'Ja panssaria on tulossa ! Lukoista sen verran, että ei oo ainakaan tän kuun hommia vielä perälle tehdä yhtään mitään Mennee joulummalle.Miten rengastukset muuten näissä menee ? Tarkoitus ois hieman isompaa tonne pyörimään saada, joilla saa siis ajaa talvellakin. Siellä on nyt alla jotkut mud/snow renkaat alla 205/70r15", paljonko noissa se pinnan pitää olla, että saa talvella ajella ? jos ei sattuis vaikka löytämään renkaita siihen mennessä ?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Yli 31" kummei ei kannata edes ajatella, koska voimansiirto ei niitä kestä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Helmapalkiksi riittää joku 100*50*3, säästyy painoakin.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Itellä kans Samurai projekti menossa.Siitä oli onneksi kaikki mätähommat tehty valmiiksi. Tekniikaksi tulee http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=81541 tästä suikasta hyväksi havaittu tekniikka. Leimakin olis tarkoitus hommata...Muutama kuvakin löytyy profiilista.
Ei muuta ku toyotan akselia alle niin kestää isompaakin rengastusta... Tsemppiä projektiin! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Joo eiköhän tuo 29"-31" rengastus riitä nyt ainakin alkuun riitä ja noilla akseleilla mennään vielä toistaiseksi, saapi sitten nähdä mihin päin alkaa jalostumaan jatkossa
Jos tuo 100*50*3 näyttää hyvältä, niin pitää ottaa sitä sitten. Mahdollisimman kevyestähän se kannattaa tehä. Lueskelinkin jake tuota sun projektia ja hienoa jälkeähän te ootte aikaan saanu Jos ees puoliksi noin hyvään pääsen, niin oon tyytyväinen Kone nyt pysyy samana nähtävästi koko auton minulla olon ajan, jos ei nyt tuhannen p:n päreiksi jostain syystä satu menemään Jos jollain ylimääräsenä lukkoa akseliin, niin ottakee yhteyttä ja laittakaa jonkun näköistä hinta pyyntiä, niin neuvotellaan... Osto voima on kovimmillaan jostain syystä viidennentoistapäivän tienoilla :P Kädet syyhyten oottelemaan lauantaita, että pääsee purkamaan autoa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Multa löytyis ruiskusarja tohon melkein bolt on. Sillä sais lisää potkua ja piuenemmät polttoainekulut.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
No perhana ! Meinasinkin harkita ruiskuun siirtymistä, mutta ajattelin ensin hoitaa nuo asiat tärkeysjärjestyksessä, mutta jos näin sopivasti löytyy niin mikäs siinä
laita mulle vaikka privaan hintapyyntiä, niin ihmetellään
|
![]() |
| Luokat |
| projekti, samurai, sj50v, suzuki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Välilaippa rojektia | kesis | Maasturiprojektit | 4 | 16.11.2009 21:37 |
| Napero rojektia | Givelä | Maasturiprojektit | 3 | 17.09.2009 18:08 |
| Campo rojektia | 4x4opel | Maasturiprojektit | 1 | 20.11.2007 14:46 |
| G-Mese rojektia. | MakeH | Maasturiprojektit | 44 | 16.11.2007 21:51 |
| Datsun rojektia | Sag | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.07.2005 10:54 |