Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2012, 09:29
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Jaa miula on remmin vaihtoväli 150 tkm..sekä manuaalissa ja vaihtovalossa..juu 31" renkulat ei tuota ongelmia ja täällä liikkuu kopio lapusta jolla sais 33" alle..

Mie sain omastani väännettyä rungon ku ajoin ojaan. Ihmeellistä oli se et vauhtia alle 40 kmh ja vanne ja rengas ei kärsinyt tilanteessa jossa tukevarsi vääntyy puol senttiä ja runkopalkki vajaat viis senttiä.

Koneesta ei oo viel pariin vuoteen löytyny ongelmia mut takaperän huohotus kannattaa laitella vähän fiksummin.

__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.10.2012, 10:48
toyollavaan toyollavaan ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.01.09
Sijainti: kemijärvi
Viestit: 60
Perusasetus

Mites onko nuo huohottimien laitot, onko ollu takasin kutsuja vai onko ollu käyttäjän omia parannuksia?
Mites nuot huohottimet on muutettu, että tietää tutkia tuonki asian että onko kunnossa siltä osin?
Mites suuttimet ja turbo puoli kestäneet normi käytössä?
Yksi kaveri kertoi että kun muistaa säännöllisesti ainaki kerran vuoteen vaihtaa polttoaine suotimen niin ei pitäs olla ongelmia suihkujen kanssa,hällä ainaskaan ei ole ollut.
Turbot kuulostais olevan ongelma näissä uudemmissa pyöreämmän mallin hilukseissa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.10.2012, 11:01
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Huohottimet katso tuolta kuvatekstit: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=666

Turbossa ei ainakaan vielä mitään ongelmaa, mutta eipä ole ajettukaan kun vajaa 170tkm. Ainoa selvä tyyppivika on polttoainemittarin anturin hapettuvat liitokset, ne on vielä aika hankalasti siellä tankin päällä. Jos on korin korotus niin kuin omassa niin pääsee korjaamaan siitä lokarin välistä, ilman saa tiputtaa tankin ales.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyollavaan Näytä viesti
Mites onko nuo huohottimien laitot, onko ollu takasin kutsuja vai onko ollu käyttäjän omia parannuksia?
Mites nuot huohottimet on muutettu, että tietää tutkia tuonki asian että onko kunnossa siltä osin?
Mites suuttimet ja turbo puoli kestäneet normi käytössä?
Yksi kaveri kertoi että kun muistaa säännöllisesti ainaki kerran vuoteen vaihtaa polttoaine suotimen niin ei pitäs olla ongelmia suihkujen kanssa,hällä ainaskaan ei ole ollut.
Turbot kuulostais olevan ongelma näissä uudemmissa pyöreämmän mallin hilukseissa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.10.2012, 10:54
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Kyllä se on 150tkm vaihtoväli. 31" on kai virallinen AKEn kanta NYKYSIN, omaan laitettiin otteeseen isompia aikanaan tällä lapulla jonka sain Tojolta: http://users.kymp.net/dsl11271/Offik...%20N170%20.pdf . Voihan sitä kai kokeilla tuuria vieläkin tolla lapulla... .
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hilux KDN-170 -01 2.4 D4D Yölento O/M/V Ajoneuvot 0 06.02.2012 21:17
00-02 Cherokee hankinnassa. Neuvoja? LaGrande Tekniikka & Jutustelu 3 08.09.2009 17:01
M: d4d hilux puskajussi O/M/V Ajoneuvot 2 25.07.2007 17:32
Hilux D4D ei käy Rekkules Tekniikka & Jutustelu 7 28.01.2007 21:12


Sivu luotu: 06:51 (GMT +2).