![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
alkas oleen siinä pisteessä että koeajoa vois suoritella mutta tuli pikku ongelma eteen..ohjaustehostimeen laitoin öljyt ja aloin ilmailemaan kun linjat olleet tyhjänä niin ei tunnu millään ilmaantuvan, öljy vaahtoaa niin pirusti että menee ihan vaaleanpunaseksi.öljyn taso ehkä hieman yläkantissa..öljy pitäis kiertää ku säiliössä pulppuaa ja renkaita on käännelty laidasta laitaan akseli ilmassa,renkaat lattiassa ei yrittänytkään liikahtaa -voiko liika öljy haitata? -laitettu ohjaukselle jäähdytin keulalle joka on alempana ku säiliö,onko tässä joku vippa sitte? oisko hyviä neuvoja millä sais pelittään?? tä?
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oma teoriani tuohon on se että se pumppu imee ilmaa järjestelmään sieltä akselin juuresta kun aikansa kuluu. En ainakaan omassani muuta selitystä tuolla ilmiölle keksinyt. Sen sai ilmattua ihan nätisti jos esim moottori ei pyörinyt ja kaikki vaikutti hyvälle ja maailmassa oli rauha. mutta sit kun moottorin pyöräytti käyntiin ja pumppu lähti peliin mukaan alkoi välittömästi työntämään pienen pientä ilma kuplaa öljyn sekaan. Toyotalta uus pumppu muistaakseni 693€ Siks oon työntämässä omaani hydrauli pumppu tukilaakerin kera tuonne moottorin kylkeen. Tuli laakeri tais olla 150€ pumppu 150-200€ painerajan sain töistä. Orkkis pumpusta loppui toisekseen tuotto kun laitoin hydro assistentin. E:Ainii sulla on se 1kz-t mosa en tiedä siitä millainen pumppu siinä on mutta vertaa LJ:n pumppuun jos ois saman tapanen niin vois olla tollasesta kyse. Viimeksi muokannut revu : 11.10.2012 20:59 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
sorry unohtu mainita että koneena 1kzt joten punuppu erinlainen ku 2lt:ssä
punuppu lohkossa kiinni,vastapuolella alipainepumppu,hammasrattaalla pyörii..en lähtis tässä vaiheessa pumpusta vikaa ettimään..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Liekköhän se pumppu tekee ollenkaan painetta tyhjäkäynnillä jos ei rattia pyöritä? jos ei niin vois pistää kirkasta letkua pätkän paine puolelle ja imu puolelle niin näkis muodostuuko ilmakuplat siellä?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
hmmm..tyhjäkäynnillä kuplii säiliössä ilman kääntelyäkin,toi kirkas letku ois varmasti ihan hyvä idea mut hankala toteuttaa..letkut hyd.letkuu ja helmiliitoksilla kiinni coolerissa,simpukassa ja säiliössä
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Itse juuri vaihdoin 110 hiluxin tehostajanpumpun stefan kun juurikin gavitoi rattia pyörittäessä puolelta toiselle, ja stefa vuoti auton ollessa sammuksissa. stefa maksoi toyotalla n,14e ja vika korjaantu sillä.
Viimeksi muokannut Viltsu : 12.10.2012 14:44 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
pumppu erinlainen...kokeillaan vielä vemputtaa rattia edestakas ennenku aletaan pumppuun kajoamaan..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Päivitystä Hiluxiin - facelift 2012 | Jhl | Chit-Chat | 53 | 19.08.2011 19:49 |
| Aika kallis FACELIFT | k81 | Chit-Chat | 2 | 09.01.2010 15:00 |
| LJ-70 facelift perämurikoista | jampeli | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 05.09.2007 12:13 |
| FACELIFT + more tuning | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 18.08.2005 13:53 |
| Facelift? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 15.07.2004 14:46 |