![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Noi patrollin myllyt kun ei hirveen vahvoja ole, ite kallistusin mesen 603, on paljon halvempia ku 606 mosat.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs vika on patrollin 5-vaihteisessa laatikossa?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() eikös sulla jari joku mesen kone ollukin jossain valmiina? mä en noista mersun koneista paljon tiedä mut epäilen että sellasen 603:n hinnallakin saa jo kokonaisia patrolleja ja niitä löytyy helposti, taitaa mullakin olla 5 eriväristä autoa nyt pihassa, ja kallein (mutta huonoin) maksoi 600e kait nuo patrollin koneet tommosen 130-150hv kestää ihan hyvin.ei mulla ainakaa oo mitään ongelmia ollu kampuran kanssa ja hyvin jaksaa vetää vaik eilenkin oli laskennallisesti aika liki 5000kg yhdistelmän paino,yhen kerran kokeeksi pudotin 4:lle kajaani-kuopio välillä. muuten koko matka viitosella pikkukaasulla ajettiin ![]() ![]() nii tosiaan yksi mahdollinen elimenluovuttaja volvoon käytiin jo eilen hakemassa jarin kans maailmalta. jos siitä vaikka laittas jotain osia. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No duoda. Se muutos setti maksaa n1000e. moottori 4-800
koko patrollin saa 1000e saa sopimaan välilaipalla. patrollin koneen voi vaparista ahtaa. mbn ei (tbo kalliimpi ostaa) Jotain tuollaista pähkäillyt.. niin ja patrollin 5v laatikkoa ei oo käs varastossa. ja kuulemma volvon laatikko (jakis) synkronoitu ? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pystyskö patroliista laittaan koko paketin jakolootineen päivineen
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() onkos volvossa peränmurikat miten, samalla puolen kuin patrollissa vai ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo.
Ite tuuppasin koko patrollin paketin, niin sai ylivaihteellisen vaihteiston. Ongelmia on vähä vaan painojakauman ja pituuden suhteen. Patrollin motti+5v-loota+jakis on pikkusen reippa 20cm pidempi, ku volvon motti+4v-laatikkopaketti. Eka aattelin vaan lyhentää takakardaania reilusti, mut ei ollu hyvä idea, joten moottorin siivapyörä on ny tasan etuakselin kohdalla ja takakardaani lyheni alkuperäsestä sellanen 6cm. Viimeksi muokannut Viipo : 11.10.2012 21:32 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Miten Viipo rakensit vaihekepin tuolle 5-v laatikolle?
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
heti yks om 603 tbo dsl = a300e kiitos
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
...Ja tänne x 2 kans...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Ei muuta kun nettiautoa selaamaan. Kyllä niitä siellä välillä on. Nuo 603 koneethan ei ole niitä haluttuja, vaan 606 mosat.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
no sen verran on tullut mbn kanssa puljattua että suurinpiirtein on kartalla mitä ne maksaa.
|