![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
__________________
Rossila Motorsport |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Venytystä
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Finland trophyn jälkeisiä vaurioita korjaillessa ja öljyjä vaihdellessa.
tuli etuperästä metallin kirkasta öljyä ja propussa oli pikkusen ylimääräistä kait toi täytyis vielä purkaa reissua ja kattoa mitä on syönyt. Taka tukivarret otti pikkusen hittiä roskalavalle suhauttaessa, ei näköjään 7mm seinällä oleva tupla putki tukivarsi ei näköjään kestänyt. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mudventtures huoltoa tehty.
Tukivarret tuli korjattua ja huollettua samalla. etuperän nappasin lattialle ja totesin että hyvässä kunnossa on kaikin puolin ja ei muutakun takaisin kasaan välityksen pultitkin pysyneet kiinni. etunavassa oli pyörän laakerissa vähän löysää niin otin auki ja tiukkasin laakerin. Syylärille täytyi tehä vähän suojaa ja tollanen siitä. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tankille tuli alumiinista suoja että ei saa hittiä reissu kamoista ja samalla tuli tehtyä vesiletkuille samanlainen suoja.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Reissuun lähtöä.Kun auto on aika lailla valmiina ja varaosatkin pakattu lähes kaikki jo viikonloppuna niin oli aikaa hipistellä
tein eteen roiskeläpät että astin laudat ei olis aina niin täynnä tavaraa. toisen viairin 400c ruuvasin paikoilleen jos vaikka toi ilma riittäis vähän paremmin. Tilan puuteen vuosi toinen varakardaani ja etu jousi tuli laitettua taka akselin päälle kiinni. ja toinen etu kardaani löys kanssa paikkansa tosi herrua kaivaa jossain muta vellissä noita pois tuolta.Velipojalle kiitos viimeisen puuttuvan rockringin teosta ja se saatiin tänään alle ja monta pikkuhommaa tuli kanssa tehtyä jos vielä huomenna jaksais leikellä loppuun noi boggerit ja alusta valot vois ruuvalla takaisin paikoilleen sit kamat kasaa ja auto trailerille ke aamuna nokka kohti rajaa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ne luulee sua rajalla varmaan salakuljettajaks ku tavaraa jemmattu auton alustaan, vähintään alvit ja tullit napsahtaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
| Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
| M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
| M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
| M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |