![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ja sitä ei välttämättä jaksa kaikkia juttuja kuunnella, mitä kimppakyydissä on kuunneltavana... BTDT! Mut se sata alkaa oleen siinä kipurajoilla, vaan on se vaan parasta päästä aina kotiin nukkumaan. Nykyään työmatka on sen 12 min ja se on sopiva.
|
|
|||
|
|||
![]()
joo kesäkelissä ei hurauttas ku kolme varttia tuota väliä, mutta kun sattuu olemaan talvikunnossapitoa ni on noita päivystyksiä erään kerran vajaan puolen vuoden aikana.
sitten höpinöiden lisäksi kimppakyydeissä on säätäminen, eli joudut laittamaan oman elämän sen kimppakyydin mukaan. mutta se on otettava vielä päivä kerrallaan ja katseltava mitä huominen tuo tullessaan.
|
|||
|
|||
![]()
Kimppakyydit ei oikein toimi muutaku siinä tapauksessa että kaikki samassa kyydissä kulkevat on samalla työmaalla ja samat työajat ja asuu melkein naapureina.....
|
|
|||
|
|||
![]()
juurikin näin
|
||||
|
||||
![]()
Joo kimppakyydit toimii parhaiten pitkillä siirtymillä jolla on yleisesti paljon kulkijoita. Olin pari vuotta www.kimppa.net ringissä kuskina ja mukana pyöri noin 50 henkilöä joista vain muutama tuli säännöllisesti edes yhteen suuntaan. Silti joskus ajelin yksinään vaikka aina oli sama aikataulu Jkl-Hki välillä. Nyt taas jännitetään ostaako ely koulutukset vai aletaanko hakeen helmikuussa uutta jobia.
|
|
||||
|
||||
![]()
mä oon ollu kirvesmiehenä töissä joka päivä n.9v, pari kertaa olen lennosta vaihtanu virmaa 'parempaan'.
kerran olin 'joutomiehenä' n.5kk kun oli niin paljon omia timperi hommia etten joutanut vieraille töihin. mun yx kaveri on ollu työtön kohta 2v, ei suostu mitään muuta tekemään kuin oman alanhommia joita ei ole tällä paikka kunnalla. mielestäni aika nolla tason toimintaa. töitä ois tarjolla mutta ei voi tehdä kun ei ole omanalan hommia, ja nuo vapaat työpaikat ei vaadi mitään tähtitieteen maisterin tutkintoa. ei siitä kohta ole minkään tekijäksi kun himassa on maannu 2v. ei mahdollinen tuleva työnantajakaan tod.näk. hyvällä katso jos kundi ei ole tehnyt mitään viimeiseen 2 vuoteen kun on terve ja ei ole fyysisiä rajoitteita ja on parhaassa työ iässä (alle 30v). minä en ymmärrä lusmuilua. ei rakennusalallakaan aina ole järkihommia tarjota, mutta 'isot' firmat kyllä keksii jotain joutohommia ns. hyville työntekijöille ettei ne joudu työttömäksi tai lähde muualle töihin, koska hyvistä miehistä on puutetta tarpeen tullen. ei iso virma mene konkurssiin jos se väkisin työllistää muutaman hyvän kundin ettei ne lähde vihollis virmaan. rakennushommissakin on aika paljon joutomiehiä ja lusmuilijoita. vaikeempi on olla valetimperi kuin valelääkäri, valelääkärit saattaa tehdä vuositolkulla töitä jäämättä kiinni, mutta valetimperi voi paljastua jo ennen ensimmäistä kahvitaukoa kun joku muotti räjähtää tjsp.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 08.10.2012 16:51 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toi valetimperi tosiaan paljastuu helposti, mutta mites valepoliitikko, erottaako sitä oikeasta poliitikosta mitenkään ? ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työttömyys puoliksi hetkessä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:18 |