![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Mistä tuollaisia kumhoja kannattaisi kysellä, vai onko niitä saatavilla joka kylän rataskaupasta. Jonniverran olen koittanut silmäillä, mutta ei ole vielä vastaan tullut lähialueilta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tässäkö ne ainoot vaihtoehdot muka 35" maastokumeista?
Ota nyt edes pari muuta kumpparia vaihtoehtoihin mukaan, esim. Cooper STT ja BF MT2. Kuuppereilla ajelisit maanteitäkin ja metsässä kestäis x3 verrattuna lerppukylkisiin Kumhoihin. Pintaakin olis enempi STT:ssä ku KL71:ssä. Normityylillä sais vielä puntteihinkin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on kestänyt kumhot mersun alla ihan hienosti ja oltu vaikeissakin paikoissa... ei reikiä, ei viiltoja. Etenemiskyky ollut ihan kohtuullinen verrattuna moneen "maasto"renkaaseen. Kerran hypännyt vanteelta pois kun oli vain 0.4 baaria painetta
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tismalleen saman asian kans tässä paininu ja molemmilla renkailla ajanut. Eli Pajerossa oli Kumhot alla ja toimi hemmetin hyvin, joka paikassa MUTTA kyljet eivät ole vahvistetut ni en osta nykyseen sellasia ja nyky kiesi (Patrol) painavampikin joten ei käy.
Creepyt sit melko jämäkät rungoltaan ja ainakin nuo käytetyt kuluvat sikana silmissä mutta kyllähän nuo metässä toimii ihan erilailla ei nyt vaan ihan sytytä jostain syystä = Hinta !? Oon Katellu et minkäslaisia olisvat goodyear wrangler mtr ? Kuvio kohillaan, hintakin kait? Ehkä kannattaa miettiä vielä tosiaa muitakin kuin noita kahta vaan
Viimeksi muokannut Ahma : 05.10.2012 19:05 |
|
|
||||
|
||||
|
Kai mäkin sitten annan kommentin Kumhoista. Mullahan on ne hodarissa. Pikitiellä siedettävät ajaa, melua lähtee. Metsässä toimii yllättävän hyvin. Kuvio putsautuu hyvin ja pitoa löytyy. Miinus sitten se että runko tosi löysä, varovainen saa maastossa olla.
|
|||
|
|||
|
Huomasin kanssa ite noin 5cm repeämän taka renkaassa. Ilmeisesti kivi painanut väkin joka on alkanut repeämään. Tutkin sitten vähän enemmän renkaita niin joka renkaassa oli pieniä repeämiä sellasissa kohtaa joihin ei varmasti ollut mikään kivi nirhannut. Ikää noilla on pari vuotta.
En todellakaan suosittele jos vähääkään maastossa ajelee.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 33/12,5-15 Kumho KL71 | GRpatrol | O/M/V Renkaat ja vanteet | 23 | 19.10.2012 16:33 |
| Myydään Kumho KL71 245/75/16 | Dieselpower83 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 20.08.2012 22:51 |
| Myyty Kumho kl71 285 75 r16 | tapsa4x4 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 03.05.2012 07:38 |
| kumho kl71 | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.08.2011 21:13 |
| Myydään KUMHO KL71 MT 31/10,5-15 | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.02.2009 08:50 |