![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() saas nähä onks paikalliset teinix huligaanit muokannu jo autoo..? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() tän piän orkkiksen näkösenä ja MUSTANA! ![]() 2000kg saa vaan hinata eli hansun suzukia offi crossi kisoihi ![]() ja otteessahan on siis vaihtoehtonen rengas koko : 33" 12,5 - 15 + ja oli se kopan korotuski siel ![]() myynti esite vuodelta nakki: http://www.flickr.com/photos/37573576@N06/4068430128/
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
nonii nyt se on kotona!!!
![]() puol tuntia koitin elvyttää jakiksta mut ei ymmärrä mikä on ku keppi ei liiku ku pitkittäi 4low - vapaa..? jotekiiha se on jumis siirtäjät tai jtn.. no kulkiha se lyhkäsel puolellaki konnunsuolle! ![]() ![]() alku matkasta toppasin ku laturi ei ladannu mut wd40 pelasti ja johtoje nitkuttelu. samal huomasin et syyläri iha kylmä eli termari ei ollukkaa auennu mut seki korjaantu samointein ku koputteli vasaralla termarin koppaa. loppu matkast piti viel kiristää laturin hihnaa. eli onkelmitta tuli nyt kotia ![]() kimppa kuva piti heti ottaa lättiksestä ja tästä.. mikskäköhä tätä rupeis kutsumaa? ![]() ![]() YEAH! LÖÖRDI, LÖÖRDI!!! ![]() ![]() ![]() hieno patinoitunut pinssi! ![]() mut tää tarra on hienompi ku hävinny tuo keskenkasvune tuosta... ![]() Zarmo! cesesso? el allmost mexican vilttejä! ![]() muute näyttää hirmu viihtysältä. tääl on jotaki kummaa meneillää ku helmat on vissii jotai huonekalu putkee 2kpl selät vastakkai hitsattu+mustaa jesaria+saparo liimaa+pakkelia ![]() ![]() mut tää on kyl ihan hieno systeemi.. mut uusiks menee tuoki ![]() täs näkyy hyvin nuo leikellyt kaaret. kyllä se vaan on tästä kulmasti nätti! ![]() taitaapi mennä tän auto kanssa samalla konseptilla ku tuo lättä lava eli kaik puran atomeiks ja kattoo sit mitä siit syntyy. tälläseks sitä ei voi jättää. vakavasti harkitsen ainaki tuon korin korotuksen hävittämistä.. joteki ei vaa oikee sovi tuoho..? EDIT: siis alkuperäsen näkösenä säilyy.. puskurit yms.. ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 29.09.2012 15:46 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sivukuvast tuli ekana mieleen astetta rankempi raatokiito
![]() Johtuu varmaan tuost piitkäst takasivulasist.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kyl tuo iha raato vankkurilta haisee sisältä!
mettää ei kerennykkä viel mut käytin hansun yhellä tuol paarilla. kone kyl käy iha helvetin nätisti! kylmän pupeltaa vähä mut tuo nyt on iha normal ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Voin suositella ostaa K-raudasta tms. litran pullo (= n. 6€) homepesua. Penkit ja matot irti ja tuota litkua pienellä lantrauksella puoleksi tunniksi muhimaan mattoon / mattoihin. Rasvatahroihin puolestaan jotain liuotinpesua. Sitten sopivasti hinkkausta juuriharjalla ja painepesuria perään. Lopuksi hyvä kuivatus ja vot, onhan raikas ja puhdas tuoksu!
Samalla kannattaa katsoa vuotaako kori mistään lattialle, eli eukko ulos vesiletku kouraan ja itse sisälle taskulampun kanssa. Näillä sateilla tosin ei taida tarvita edes sitä eukkoa... ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 01.10.2012 09:23 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
no mut eikö tuast nimeks tulis hyvästi:
PoopJeep in the name of Lord - feat. GeTToTyTöT ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#11
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Jeep ISORY |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Voit käyttää mun autoo verrokkina niin saat 3500kg koukun...
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Wagoneerit on maahantuonti tyypätty maxs. 3500kg koukulle aikanaan. Cherokeet ei. Mulla oli 1640kg vetopaino cherossa. Wagoa ei voi suoraan käyttää verrokkina kun valmistetyyppäysnumeroissa eroa. Jos ois ollu kolme viimeistä numeroo samat mut ei(jotain tälläistä shaissee siinä oli pykälissä)( Mulla oli kaverin wagon rekisteriotteen kopio joka oli tyypätty 3500kg koukulle). Mutta ymmärtäväinen katsuri joka on myös autoharrastaja tajus et sama auto, valot vaan nurkissa erinlaiset. Perusteluksi vanhasta orginaali oopuksesta rungonmittataulukko kuvien kanssa, jossa viitattiin Wagoneer/Cherokee mittoihin et on samat rungot ja sit oli jarruista taulukko et on samat molemmissa. Nämä siis perusteluksi muutokselle AKEen. Ja isokoukku on nyt tosiasiaa!!
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän sinne mesen 603 tai mieluummin 606 on heitettävä
![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ja tuoki on voinu olla joku hakkerointi juttu..? ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on jeepissä patrollin kone ja loota .On ainaki helppo sovittaa ja välitykset sopi hyvin.
|
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaikka miä nyt saatoin olla hiukkasen juovuksis ku maalasin tätä ni miust se oli kyl kuitenkii jotaa punertavaa se maali.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Mää en oikeen ikinä oo tykänny näistä waginajeepeistä. Mutta tää on kyllä ihan vitun siisti
![]() |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Kalakalakutta kutta heeo heeo. Vauhtiaaaaaaa!
![]() ![]()
__________________
Toyota RJ70 -89 Toyota HDJ80 -92 - Eastcoast Offroad ry - |
#24
|
||||
|
||||
![]()
kori oli kutistunu reivauksesta huolimatta ja ovet turvonnu lumihangessa...
yhtä nopsaan ois soveltanu vaikka hansun 87 polosta ovet toho ku noi alkuperäset ![]() helmoje takia niit piti mataloittaa n:60mm + lyhentää pituus suunnassa 4-7mm ja kuski puolta piti tunkata/hakata ja vähä kaikkee et oli ees sinnepäi ![]() tänää jatkuu. puskuri on saatava tänää synnytettyä ja ovie maalaus.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 26.03.2013 16:44 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |