Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.09.2012, 13:57
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
mitä tehdä kun työnantaja laiminlyö työterveyshuollon kokonaan?

ite en oo 7 vuoden aika käyny kertaakaan ja vanhemmat duunarit (10v) eivät ole myöskään.
Työterveyshuoltolaki 21.12.2001/1383

"Työsuojeluviranomaisten on, sen mukaan kuin työsuojelun valvonnasta ja työpaikan työsuojeluyhteistoiminnasta annetussa laissa (44/2006) säädetään, valvottava, että työnantaja järjestää tässä laissa tai sen nojalla annetuissa säädöksissä tarkoitetun työterveyshuollon".

__________________
Tumpula Racing Team
  #2  
Vanha 28.09.2012, 14:52
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Työterveyshuoltolaki 21.12.2001/1383

"Työsuojeluviranomaisten on, sen mukaan kuin työsuojelun valvonnasta ja työpaikan työsuojeluyhteistoiminnasta annetussa laissa (44/2006) säädetään, valvottava, että työnantaja järjestää tässä laissa tai sen nojalla annetuissa säädöksissä tarkoitetun työterveyshuollon".
joo asia selvis sen verran että ilmeisesti riittää että on vain voimassa oleva sopimus työterveyshuollosta. terveyskeskuksen tms. kanssa. siis tarkastajille. ei ne tiiä passitetaanko duunareita sinne laisinkaan.

ja mukamas 2 tai 3 vuoden välein pitäis käydä?
  #3  
Vanha 28.09.2012, 15:28
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
joo asia selvis sen verran että ilmeisesti riittää että on vain voimassa oleva sopimus työterveyshuollosta. terveyskeskuksen tms. kanssa. siis tarkastajille. ei ne tiiä passitetaanko duunareita sinne laisinkaan.

ja mukamas 2 tai 3 vuoden välein pitäis käydä?
Tuoltahan koko tarina löytyy: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2001/20011383

Paljon tekstiä ja vaatimuksia sekä työnantajalle että työntekijöille.
__________________
Tumpula Racing Team
  #4  
Vanha 29.09.2012, 20:01
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Miten hodarin keppi katkeaa siitä suojakumin alla olevasta liitoksesta?
__________________
HJ61
MMC
  #5  
Vanha 30.09.2012, 13:24
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Miten hodarin keppi katkeaa siitä suojakumin alla olevasta liitoksesta?
Jos siinä on samanlainen kiinnitys kuin Läjässä niin holkkia pitää painaa ja kiertää (jompaankumpaan suuntaan?) varttikierros
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
  #6  
Vanha 30.09.2012, 21:48
JES:n Avatar
JES JES ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.07
Sijainti: Sipoo, Finland.
Viestit: 363
Perusasetus

Miks HJ:n laatikkoöljyt tummuu?


Miks kuusykkösen laatikkoöly tummuu. Ei oo ihan mustaa mutta kuitenkin selvästi tummunutta. Jakiksen öljyt on paljon kirkkaammat. Molemmissa ollut viimeiset 10 vuotta Teboilin täyssynteettiset EP 75W90 GL-4 ja sitäkin ennen täyssynteettiset. Vaihto 30-40 tkm.

Toinen kysymys. Mikä laakeri on laatikossa kulunut. Sirittää vapaalla ja veto päällä kuin olis painelaakeri menossa. Painelaakeri ja silmälaakeri vaihdettu niin niissä ei vika. Olisko kytkinakselin laakeri. Sirissyt on koko ajan kun minulla ollut vuodesta 2006. Nyt mittarissa 340 tkm. Magneettipropussa pientä hilettä joka luultavasti synkroista kulunutta. Mitään isompaa palaa ei ole koskaan ollut.
__________________
SLCK #364,
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
  #7  
Vanha 30.09.2012, 21:54
Nex Nex ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.09.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 58
Perusasetus

Käykö traktorin rengas normaalille auton vanteelle?
  #8  
Vanha 01.10.2012, 13:34
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JES Näytä viesti
Toinen kysymys. Mikä laakeri on laatikossa kulunut. Sirittää vapaalla ja veto päällä kuin olis painelaakeri menossa. Painelaakeri ja silmälaakeri vaihdettu niin niissä ei vika. Olisko kytkinakselin laakeri. Sirissyt on koko ajan kun minulla ollut vuodesta 2006. Nyt mittarissa 340 tkm. Magneettipropussa pientä hilettä joka luultavasti synkroista kulunutta. Mitään isompaa palaa ei ole koskaan ollut.
joo, eli mistä johtuu, jos kytkinpoljin ylhäällä rohisee lievästi ja toisekseen loppuu (lue: ei kuule) kun painaa kaasua jonkin verran? eli ajossa lakkaa ku kierrokset on selvästi yli tonnin... lämpösenä kuuluu paremmin ku kylmänä.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #9  
Vanha 01.10.2012, 22:15
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Mistä pienet pyöreät parkit ja led nauha tyyppiset vilkut, tulossa eteen
  #10  
Vanha 02.10.2012, 09:25
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Mistä pienet pyöreät parkit ja led nauha tyyppiset vilkut, tulossa eteen
Motonetissä oon sen tyyppisiä nähnyt.
__________________
HJ61
MMC
  #11  
Vanha 02.10.2012, 19:32
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

mitähän pitäs lurauttaa 35 massikan laatikkoon ölpäks? lähinnä kesäajossa, talvet tallissa.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #12  
Vanha 02.10.2012, 20:19
Späne:n Avatar
Späne Späne ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.06.10
Sijainti: Kajaani
Viestit: 34
Perusasetus

Onko totta että blazerin jakolaatikossa voi olla hidas takavetokin?? Kyseessä siis vanha -77 blazer
  #13  
Vanha 03.10.2012, 14:33
_Jape_:n Avatar
_Jape_ _Jape_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 987
Perusasetus

kuka tulis hitsaa patrollia
  #14  
Vanha 03.10.2012, 21:50
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Mietiskelin tuossa semmosta. Onnistuuko leimata toisen auton rungolle eri auton kori josta pätkästy perse pois ja tehty lava taakse, ja nimenomaan lava-auton rungolle. Eli siis ärmäköity maasturin koppa lavikan/toisen maasturin rungolle Kauheita visioita :P
  #15  
Vanha 04.10.2012, 16:09
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Miten sais tintit pysymään pois tallista? Ovi puuttuu ja toinen päätykolmio ei ole vielä ummessa ja ne perkeleet käy viemässä villat seinistä. >
  #16  
Vanha 04.10.2012, 18:13
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

metalliverkko väliaikaisesti päätykolmion tilalle ja sähköä

oven tekee nopeasti vaikka parista vanerista ja saranoista.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #17  
Vanha 04.10.2012, 18:38
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Tai sitten oviksikin verkkoa ja sähköä... Pitää halliin menon mielenkiintoisena...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 12:51 (GMT +2).