![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ne on just sellasia "löysät pois"-avaimia, ihan hyvä idea mutta liikerata turhan suuri. Ei kestä "normaali" voimankäyttöä, yhden sarjan töihin ostin kokeiluun. Wurthin perinteiset räikkälenkit vasta paskoja onkin, kannattaa ostaa samantien kolme jos yhden tarvii niin saa sellaisen pyhän kolminaisuuden totautumaan: yksi "takuuhuollossa", yksi varalla ehjänä(tai vaihtoehtoisesti sekin odottomassa huoltoon lähtöä) ja yksi toimivana käytössä. On meinaan tänä vuonna töissä mennyt muovikassillinen noita lenkkejä takuuseen, eikä ne nyt kovin kovalle rasitukselle joudu. Jos hyviä nivelräikkälenkkejä haluaa niin mun mielestä Bahcon lenkit on erinomaisia, varsinkin jos tarvitsee lukittavaa niveltä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]() useasti on niin että tilaa on kääntää muttei tuo mohlo räikkä pää mahdu pultin kantaan. tai sitten lenkki päätä ei mahdu pujottamaan paikoillee ja kierrättä on monta senttiä. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tollasen tarvehan olis just sellainen ahdas paikka, et tavallisella ei mahdu kääntämään juuri ollenkaan eikä sitä saa takas uuteen asentoon ja lenkkiä ei sinne saa....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GMC kokemuksia | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.04.2012 18:22 |
kokemuksia | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.12.2008 20:14 |
l-200 kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.04.2007 06:28 | |
KOKEMUKSIA ? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.02.2006 09:10 | |
Kokemuksia POR-15:stä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.10.2005 23:08 |