![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
siellä on niitä 4kpl purettuna
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
pikkusen tuli virtaa tutkailla tätä 350x:n käynnistys ongelmaa ja vikahan löytyi puolipuristimesta.
Nyt lähtee kammestakin käyntiin ![]() Ja takajarrutkin sai uusia osia niin pysty lähtee vähä kokeilee.. Kunto kyllä loppui jo pienessäkin ajelussa mutta kivaa oli.. on se härski laite! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Viime viikonloppuna tuli kaivettua talvisäilöstä ja hiukan ajeltua
Viimeksi muokannut tare : 02.03.2014 18:10 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mitäs tänne kuuluu?
Liityin kerhoon. '84 ATC 200ES Big Red. Entisöintiä luvassa, kunhan jaksaa... ![]()
__________________
-Pauli- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kawasakista aikanaan hajos sytkäboksi ja jäi odottamaan. Muutaman vuoden harkinnan jälkeen tilasin kiinasta pari erilaista sytkboksia. Ekalla ei ottanu kierroksia, kenties liian vähän ennakkoa. Toisella boksilla otti kierroksia mutta lähti huonosti käymään ja potkasi väärään suuntaan ikävästi kun sammus eli vissiin liikaa ennakkoa?
Ekalla boksilla tuli sitten ajeltua tallin ympäri ja takamettässä, oli ehkä hyvä ettei kiertäny ni selvis hengissä. Sitte tässä viimetalvena pari tuntia liippaillessa otti kone nokkiinsa ja leikkas kiinni. Jäi taas huilaamaan...
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut baxxter : 03.10.2017 20:22 |
![]() |
| Luokat |
| 200es, 250es, atc, big red, honda |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Honda FourTrax 300 4x4, Asiallinen ja toimintavarma neliveto Honda, VAIHTO / TARJOUS | Kimpsu | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 23.09.2010 17:01 |
| Myydään Honda CRF 250 X -05 aj 27h | VooDoo Jeep | O/M/V Muut | 8 | 23.05.2010 10:09 |
| m: Honda cr 250 | juupajuu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.12.2006 17:30 |
| M/V Honda VFR -91!! | haapja | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.11.2006 10:20 |
| m: honda | O/M/V Muut | 2 | 16.04.2005 07:53 | |