Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.09.2012, 21:56
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Tommonen ilmoitus tuli vastaan...

http://www.tori.fi/uusimaa/Honda_atc....htm?ca=18&w=1

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.09.2012, 12:31
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

siellä on niitä 4kpl purettuna
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.08.2013, 07:52
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

pikkusen tuli virtaa tutkailla tätä 350x:n käynnistys ongelmaa ja vikahan löytyi puolipuristimesta.
Nyt lähtee kammestakin käyntiin

Ja takajarrutkin sai uusia osia niin pysty lähtee vähä kokeilee..
Kunto kyllä loppui jo pienessäkin ajelussa mutta kivaa oli.. on se härski laite!







Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.02.2014, 09:13
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

Viime viikonloppuna tuli kaivettua talvisäilöstä ja hiukan ajeltua



Viimeksi muokannut tare : 02.03.2014 18:10
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.10.2017, 13:23
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Mitäs tänne kuuluu?

Liityin kerhoon. '84 ATC 200ES Big Red. Entisöintiä luvassa, kunhan jaksaa...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.10.2017, 23:34
james_III:n Avatar
james_III james_III ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.11.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.201
Perusasetus

Vinssin kanssa vakuuttavaampi
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P2630367.jpg‎
Views:	560
Size:	89,6 Kt
ID:	81365  
__________________
Offi videoita: klik
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.10.2017, 20:20
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.290
Perusasetus

Kawasakista aikanaan hajos sytkäboksi ja jäi odottamaan. Muutaman vuoden harkinnan jälkeen tilasin kiinasta pari erilaista sytkboksia. Ekalla ei ottanu kierroksia, kenties liian vähän ennakkoa. Toisella boksilla otti kierroksia mutta lähti huonosti käymään ja potkasi väärään suuntaan ikävästi kun sammus eli vissiin liikaa ennakkoa?
Ekalla boksilla tuli sitten ajeltua tallin ympäri ja takamettässä, oli ehkä hyvä ettei kiertäny ni selvis hengissä. Sitte tässä viimetalvena pari tuntia liippaillessa otti kone nokkiinsa ja leikkas kiinni. Jäi taas huilaamaan...
__________________
Harbor Cruisers

Viimeksi muokannut baxxter : 03.10.2017 20:22
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
200es, 250es, atc, big red, honda


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Honda FourTrax 300 4x4, Asiallinen ja toimintavarma neliveto Honda, VAIHTO / TARJOUS Kimpsu O/M/V Ajoneuvot 7 23.09.2010 17:01
Myydään Honda CRF 250 X -05 aj 27h VooDoo Jeep O/M/V Muut 8 23.05.2010 10:09
m: Honda cr 250 juupajuu O/M/V Ajoneuvot 1 12.12.2006 17:30
M/V Honda VFR -91!! haapja O/M/V Ajoneuvot 0 02.11.2006 10:20
m: honda O/M/V Muut 2 16.04.2005 07:53


Sivu luotu: 02:39 (GMT +2).