![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onko sutkis mahollista käyttää vetaria, mistä on hiottu boorit pois? ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Tai sitten koittaa vaan onnea ja jos/kun kysyy/puuttuu niin sanoo että ostettaessa myyjä väitti että siellä on palalukko.
![]() Korjaa ja muuttaa sitten jos tulee hylky. -sami- |
|
||||
|
||||
![]()
muuten onnistuis mutta kartaanikäsijarru paljastaa sen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tulihan tuo leimattua kempin kanssa. Katsastuksen ja uusintanäytön välissä kun pamahti perä hajalle.
Joutui hitsuuttelemaan osien puutteessa kempin ja kanttasin konttorille esittelemään, notta nyt on jarrutkin balanssissa! Väitti katsuri, että olen jotakin tehnyt takaperään, johonka vastasin etten varppina ole.. Kai se tietenkin älysi, mitä sinne on tapahtunut. Ei passaa ihmisiä luulla hölmömmäksi kuin itse on.. No leima tuli, kun jarrut oli testattu jäisellä pihalla. Sittemmin luovuin kempistä vaihtaen kitka/luulolukon sen tilalle... Oli vittumainen ajaa nurkka-ajoa asfaltilla nääs. |
|
||||
|
||||
![]()
Katsastusmiehet tuskin seuraavat autoharrastajien foorumeita? Minulla asia tuli ainakin eteen autoni N1->N1G muutoskatsastuksen yhteydessä, kun "inssi" sanoi lukeneensa tältä foorumilta muutamasta vastaavasta katsastuksesta, vaikka jättikin minun kohdalla asian hoitamatta ensimmäisellä kerralla.
|
||||
|
||||
![]()
Ainaha siel on tappii asti tiukattu kitkalukko
![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Aina ennen katsastusta kerron insinöörille, että takana on sitten palalukko ja jarrudynamometrin käyttö on omalla vastuulla. Ja niinpä jarrut testataan ajelemalla ja jarruttelemalla konttorin pihalla. Ja mulla siis oikeasti on se palalukko takana, ei kemppi.
|
||||
|
||||
![]()
eihän se palalukko vaikuta siihen mittaukseen niin yhtää! tosin inssin voi saada uskoon että vaikuttais
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko farmari h-autoon mahdollista saada katsastettua lisäpenkkejä perälle? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.02.2014 22:47 |
Onko ongelmia SP3:n kanssa? | vesku.r | Chit-Chat | 13 | 19.09.2008 20:03 |
Onko kukaan rikastunut | vepele | Chit-Chat | 24 | 08.03.2006 22:05 |
onko kukaan? | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 20:34 |
Onko kukaan leimannu??? | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2004 18:33 |