Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.09.2012, 21:21
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Juu kyl miä vähä noiden ilmojen kans pelailin. Ei kärsi liikaa että ei jouvu 3 renkaalla sitte ajaa töihin

Ei mitenkään helppo oo ottaa sitä kardaania irti kun jotkut vakionopeus nivelet suojakumit ja kaik edessä. Ju ja on guadra drive

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.09.2012, 11:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Ei sentti vielä tee mitään siellä tasauspyörästöissä. Eihän se luonnollisestikkaan hyväkään ole, mutta itse ajaisin huoletta noin. Ja jos oikein jännittää, niin laita siihen himpun korkeampaan hinpun vähemmän ilmaa kompensoimaan koko eroa.
Se vaan että jos tuo WJ on jatkuvalla nelivedolla niin jo muutaman prosentin heitto alkaa olemaan aika ilkeä. Vähän sama juttu jos on kitkalukko taka- akselilla, äkkiä kuluttaa sen. Sentin heitto nyt on vähän niin ja näin, mutta pari- kolme senttiä alkaa jo vaikuttaa.

ZJ:ssä ihmiset on onnistuneet polttamaan viskoja kun on esim. vetäneet painavaa kärryä ja ollut liian tyhjät takarenkaat jolloin etu- ja taka-akselin välille on tullut jatkuva turhan suuri pyörintänopeusero.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Juu kyl miä vähä noiden ilmojen kans pelailin. Ei kärsi liikaa että ei jouvu 3 renkaalla sitte ajaa töihin

Ei mitenkään helppo oo ottaa sitä kardaania irti kun jotkut vakionopeus nivelet suojakumit ja kaik edessä. Ju ja on guadra drive
Ilmojen kanssa pelailu kannattaa jos noin kauan pitää ajaa. Sitä nyt en muista että voiko WJ:n quadra drivellä edes ajaa ilman etukardaania, vai onko vain niin että se lukitsee progressiivisen kytkimen kokonaan jakolootan sisältä eikä mitään vahinkoa tapahdu.

..ja eikös vakionopeusnivel- kardaani lähde irti kun ottaa molemmista päistä kardaania kuusi pulttia irti, painaa liu'un kasaan ja kardaani on veks.. Siinä mitään suojakumeja tjsp. tartte alkaa irrottamaan
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Pikkuvalpin akselit tai vastaavan levyiset samalla pulttijaolla. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 11.05.2012 18:12
Katsastuspaikat Oulu-Ylivieska akselilla? Dectane Chit-Chat 10 01.04.2011 22:45
Erikokoiset renkulat kulmassa / akselilla? Saimon Tekniikka & Jutustelu 8 02.01.2008 19:35
Akseli swappi kavennetulla akselilla Tuhnu Tekniikka & Jutustelu 3 24.05.2007 21:29
Korotuspaloista lehtijousitetulla taka-akselilla. Tekniikka & Jutustelu 2 14.11.2006 19:44


Sivu luotu: 12:25 (GMT +2).