Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa
Ei sentti vielä tee mitään siellä tasauspyörästöissä. Eihän se luonnollisestikkaan hyväkään ole, mutta itse ajaisin huoletta noin. Ja jos oikein jännittää, niin laita siihen himpun korkeampaan hinpun vähemmän ilmaa kompensoimaan koko eroa.
|
Se vaan että jos tuo WJ on jatkuvalla nelivedolla niin jo muutaman prosentin heitto alkaa olemaan aika ilkeä. Vähän sama juttu jos on kitkalukko taka- akselilla, äkkiä kuluttaa sen. Sentin heitto nyt on vähän niin ja näin, mutta pari- kolme senttiä alkaa jo vaikuttaa.
ZJ:ssä ihmiset on onnistuneet polttamaan viskoja kun on esim. vetäneet painavaa kärryä ja ollut liian tyhjät takarenkaat jolloin etu- ja taka-akselin välille on tullut jatkuva turhan suuri pyörintänopeusero.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp
Juu kyl miä vähä noiden ilmojen kans pelailin. Ei kärsi liikaa että ei jouvu 3 renkaalla sitte ajaa töihin
Ei mitenkään helppo oo ottaa sitä kardaania irti kun jotkut vakionopeus nivelet suojakumit ja kaik edessä. Ju ja on guadra drive
|
Ilmojen kanssa pelailu kannattaa jos noin kauan pitää ajaa. Sitä nyt en muista että voiko WJ:n quadra drivellä edes ajaa ilman etukardaania, vai onko vain niin että se lukitsee progressiivisen kytkimen kokonaan jakolootan sisältä eikä mitään vahinkoa tapahdu.
..ja eikös vakionopeusnivel- kardaani lähde irti kun ottaa molemmista päistä kardaania kuusi pulttia irti, painaa liu'un kasaan ja kardaani on veks.. Siinä mitään suojakumeja tjsp. tartte alkaa irrottamaan