![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Millner offroad?
|
|||
|
|||
![]()
No joo, tuolta on tullu jo kateltua ja melkein jo laitoin tilauksen menemään.
Mutta sitten erehdyin vanhoja juttuja lueskelemaan, niin jonkun verran haukuttiin osien laatua. Että kannattaako tuolta esim tiivistesarjoja, stefoja ja männänrenkaita tilata? |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja aina kannattaa laittaa postia ja kysyä minkämerkkisiä osia tulossa, ja voihan sitä vaatia orkkis osia, kerta heillä kanavat auki siellä. Itse kohdannut todella ystävällistä sähköpostiviestittelyä ja kyselleet tarkennuksia jos mahdollisuutta olla väärä osa yms
|
|||
|
|||
![]()
No voi perse kun tuli tänään juuri ausseista tilailtua puskurin päät, etuvilkut ja käsijarrukenkää, sekä siinä sivussa myös briteistä toi puuttuva lokari levikkeineen+takalevike, olishan tossa sivussa tullu muutakin samalla.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mistä tilasit ausseista? Ja kauanko niillä suurinpiirtein toimitusaika? |
|
|||
|
|||
![]() Kimppatilaus siis mistä?
Noita toyotan osia etupäässä olen tilaillut, ja yhtään "absoluuttisen varmaa" toimittajaa ei ole tullut maailmalta vastaan.
paras ehkä on milner offroad: mutta esim. tiivisteissä Osa roskiskamaa; 1hd-t venttilin ohjurin tiivisteet millin liian pieniä sekä ohjurille että venttiilille. Etu vetarin stefa: kooltaan sopiva, mutta.. (myyn halvalla yksityisviestillä n.6 kpl, mutta postimerkki nostaa hintaa huomattavasti) (Huhupuheissa joku herjasi etupyörän sisempää laakerinapaa) jne... Jenkkeistä ostin pienestä puljusta ebayn kautta hdj-80 etuvilkut, ja koskaan ei tullut oikeita, toki rahat tuli takaisin ![]() Ja noista kiinan kaupoista; ostin 8 kpl 1hd-t:n suihkun kärkiä, ja edeteen hyllyssä(tuohon suihkuremonttiin palanut rahaa alle 2000e, ja edelleen minun hdj nastarenkailla ![]() Ja pari muuta istulleen mennyttä... -> seikkailu alkaa tilatessa: mutta myös suomesta voi ostaa täyttä paskaa... Minä en enää pistä hdj-80 etunapaan tarvike Pronssipuslaa 6x opetti! (ja maksoi puslien ja työn ja vaivan lisäks yhden uuden tarvikevetonivelen, samasta kaupasta, ja yhden vetoakselin ![]() No meni pikkasen ohi topiikista, mutta varoituksen sana... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mistä osia mersuun ulkomailta | höpöhöpö | Chit-Chat | 17 | 23.07.2012 23:22 |
4runnerin osia ulkomailta? | mielipuoli | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.12.2008 23:45 |
Holset Hx35 kimppatilaus | AtteL | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2008 22:56 |
Kimppatilaus t-paitoja, UAZ, ZIL, GAZ, VAZ... | samisami2 | Chit-Chat | 30 | 12.12.2005 08:54 |
Suzuki osia Ameriikasta, kimppatilaus? | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 04.11.2004 09:12 |