![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() mittareissa oli jotain häikkää muistaakseni, luke_l muistelee paremmin kun ajeli autolla välillä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
eiku renixistä jos volttimittari (+mahdollisesti polttoaine) temppuilee niin vika vois olla siellä kampuran asentotunnistimen puolella...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
No toi oli ihan uusi tieto mullekkin!!! Miten se kampuran asennontunnistus liittyy bensamittariin??
__________________
Killing time is not murder |
#4
|
||||
|
||||
![]()
älä multa kysy... mä mistään mitään tiedä, netistä aina joudun kaiken opiskelemaan...löysin vaan semmosen ilmiön yhdestä laitteesta missä tuli kyllä kipinää puolalle muttei käyntihaluja löytynyt... ja sitä sitten jenkeistä googletelessa joku tiesi kertoa että jos on käyntihäiriöö ja volttimittari tahi bensamittari tai molemmat vetelee tappiin niin on odotettavissa cps fairulue... ja sit jos on niin että ei halua käydä ja se volttimittari temppuilee, niinku tapauksessa mikä tuli vastaan niin kun käy irrottamas sen cps:n liittimen imusarjan päältä rupes volttimittari pelaan ja se oli kuulemma sit varma merkki anturiviasta....
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Täysin OT, mutta silti... Auto käy ihan nätisti, mutta startatessa heittää lämpömittarin tappiin asti ja öljynpainemitari on jossain viimesimmässä lukemassa kunnes lyö virrat päälle... Onkos nää vikoja vai ominaisuuksia??? Sori ketjun lainaamisesta.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nää on ominaisuuksia, ei vikoja...
__________________
Killing time is not murder |
#7
|
||||
|
||||
![]()
juuu samoin moisia mittari temppuja teki kuin lavanelikolla että kun starttas niin lämpö mittari hyppäs pohjaan kuin myös öljynpaine mittari.. lämpö mittari pellaa n.70 asteen kohille ja siihen toppaa kuin seinään.. pyörijä näytti kyllä ehjältä ja jakajan sisällä ei näkynyt kosteutta.. monesti käytettiin auki ja ihmeteltiin. se kampuran asento tunnistin vois tieten olla jos on ottanut kytkimen pölystä paskaa itteensä ku oli pari semmosta paikkaa että tuoksui ja lopussa kun vielä toimi niin ihan savun kans.. aikas v.mäisessä paikassa vain se tunnistin.. pensa pumpusta sen verran että onkos siinä mittään sähköstä kytkintä paineen kans vai vain se alipaine säädin? kun laitto virrat päälle niin pummpu heräs ja sammui hetken päästä.. käydessään kuulee että pumppu pyörii.. nämä on kait aika ranttuja tuosta pensan paineesta? pittää ens kerralla ottaa pensaakin mukkaan lissää vaikka mittari näyttää että sielllä olis vielä ainetta kuiten yli puolen tankin..
|
![]() |
Luokat |
käyntihäiriö. jeep xj |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Grand Cherokeen käynti ongelma | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 30.11.2013 08:48 |
Jeep Grand Cherokee ongelma | Johan August | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.01.2012 23:00 |
Jeep Cherokee -90 4.0 loota ongelma | Urponeiti | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.01.2011 21:38 |
range 3.5 käynti häiriö | anttikoski | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 11.10.2009 20:53 |
Jeep Grand Cherokee 96 vaihteisto ongelma. | JohnnyPo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.07.2006 08:16 |