![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ostettu Itse kyselin mätänetistä lämmityslaitetta alavesiletkukoon mukaan kun autokohtaiset sivut tarjosivat jotain mehupillikoon lämmitintä. Siihen löytyi 26mm liitännällä olevaa 550w 80 asteen termostaatilla oleva defa (45-9423) hinta on vain suolainen 90e. Menee heittämällä kiinni entisiin putkiin, tosin letkut menee lähemmäs laturin pyöriviä osia, jos vaihtaa pitemmän alavesiletkupätkän niin sitten on nätimpi.Ostettu |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Suzuki letkulämmitin | LaaLaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.12.2011 16:26 |
| Ostettu Defa Letkulämmitin | toyovoima | O/M/V Muut | 2 | 28.09.2010 09:56 |
| Myydään M: Letkulämmitin + sisähaara | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 07.01.2010 23:15 |
| Ostettu Letkulämmitin | Racingrabbit | O/M/V Muut | 8 | 04.03.2009 21:23 |
| M 2x letkulämmitin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.01.2006 18:26 | |