Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 12.09.2012, 06:40
On_Off:n Avatar
On_Off On_Off ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.04.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 80
Perusasetus

Kun ei kukaan asiantuntija ole tähän mitään sanonut, niin jospa minä yritän. Tavallisimmat kaksi lämpötila-anturia ovat lämpömittarin anturi ja sähköflektin käynnistävä anturi. Sen kolmannen merkitys menee minulla jo arvailuksi, periaatteessa se voisi kai ohjata osaltaan polttoaineen syöttöä/seoksen muodostusta? Joka tapauksessa, kun lämmöt ja nesteen kierto ovat kunnossa, niin tärkeintä olisi ehkä tsekata että lähteekö flekti pyörimään jos ajat kesäkuumalla moottorin kunnolla lämpimäksi ja jätät sitten tyhjäkäynnille. Nyt eivät kelit tosin oikein suosi tuollaista testiä. Jos näyttää siltä, että ongelma on vain siinä, mitä lämpömittari näyttää, niin lähtisin ihan ekaksi vaihtamaan anturit ja tarkistamaan niiden johdotukset.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään purkuauto opel campo 3,1 td 4x4 juhku888 O/M/V Ajoneuvot 3 01.01.2012 18:57
m: opel campo -93 3.1 td O/M/V Ajoneuvot 0 29.02.2008 20:44
isuzu/opel campo 3.1 td 4x4 mettäsika Tekniikka & Jutustelu 2 14.09.2005 15:04
M: Opel Campo 3,1 Td 4x4 LöpöLassi O/M/V Muut 0 10.05.2005 19:55


Sivu luotu: 06:16 (GMT +2).