![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kun ei kukaan asiantuntija ole tähän mitään sanonut, niin jospa minä yritän. Tavallisimmat kaksi lämpötila-anturia ovat lämpömittarin anturi ja sähköflektin käynnistävä anturi. Sen kolmannen merkitys menee minulla jo arvailuksi, periaatteessa se voisi kai ohjata osaltaan polttoaineen syöttöä/seoksen muodostusta? Joka tapauksessa, kun lämmöt ja nesteen kierto ovat kunnossa, niin tärkeintä olisi ehkä tsekata että lähteekö flekti pyörimään jos ajat kesäkuumalla moottorin kunnolla lämpimäksi ja jätät sitten tyhjäkäynnille. Nyt eivät kelit tosin oikein suosi tuollaista testiä. Jos näyttää siltä, että ongelma on vain siinä, mitä lämpömittari näyttää, niin lähtisin ihan ekaksi vaihtamaan anturit ja tarkistamaan niiden johdotukset.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään purkuauto opel campo 3,1 td 4x4 | juhku888 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 01.01.2012 18:57 |
m: opel campo -93 3.1 td | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.02.2008 20:44 | |
isuzu/opel campo 3.1 td 4x4 | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.09.2005 15:04 |
M: Opel Campo 3,1 Td 4x4 | LöpöLassi | O/M/V Muut | 0 | 10.05.2005 19:55 |