![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kokemusta molemmista. Omia mielipiteitä: 120 Huomattavasti hiljaisempi, nykyaikaisemman oloinen ja henkiloautomaisempi,kalliimpi herrasmiesmaasturi ja vaimokin suostuu ajamaan. 90 Äänekkäämpi, karumpi, maasturin oloinen ja sisusta kuin 80-luvun corollasta. Tekniikka perustaltaan samaa, 120:ssä enempi airbagejä, yleensä 6cd:n vaihtajaa ym. Riippuu mitä on hakemassa, käy ajamassa molemmilla mikäli mahdollista ja ota se joka enemmän miellyttää. Koppi tulee varmasti perässä kummallakin. Itsellä -98 kzj95 --> -05 kdj120 --> -01 kdj90 , että ei se 90sarja varmaan huono ollut kun siihen on tullut palattua?
Viimeksi muokannut kzj : 11.09.2012 23:27 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Landcruiser hj 61 -86 | pasi1 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2009 19:32 |
| Ostetaan landcruiser hj 60 tai 61 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 20.10.2008 15:23 |
| O:landcruiser hj 61 | pasi1 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.05.2007 22:04 |
| Analyysi Finaali Sarjasta 2003 Kärpät Tappara | mikk0 | Jääkiekko | 5 | 04.04.2003 12:41 |