![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hauskasti vääristää tuo alin kuva, ihan ku runko olis about 30 cm luokillaan vasemmalle. ![]() Ai et meinasit takapotkuna päästellä hienolla Super-Select askilla... Eikö sinne perään löytys joku muuki lukko ku kemppi? Käviskö tää (28-booriset vetarit kun kerran on), saattais lähtee sopivastikin: http://www.ebay.co.uk/itm/Air-locker...item257519bbe2 Asennusohjeita: http://store.arbusa.com/Assets/PDF/RD110_i.pdf
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 10.09.2012 21:32 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Voihan sitä ajaa 4-veto päälläki mutta ei vedä ku kolmella...
En mää normi 4-vetoa edes käytä juuri koskaan... Ja tässähän on nimenomaan rahasta vaan kyse, pääsee halvalla! Gary grandyltä on jo toinen etuperä haettu varmuuden vuoksi
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eikse vetele mutkissa ym vähä hassusti jos toinen etutennari vetää kokoajan samaa tahtia ku takaset?
Se varmaan selviää, kun pääsee testaamaan. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kaikkea pitää kokeilla
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Samoilla linjoilla muitten kanssa. Kolmivetoisena aika ikävä ajella, samoin etupää jumissa. Keskitasauspyörästö voi vähän helpottaa, mutta kuitenkin varmaan enemmän haittaa kun hyötyä.
.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Itse yhdestä offiromusta etuperän hitsanneena voin kertoa etten enää ikinä hitsaa. Toinen napalukko auki joutui ajamaan jos meinas jonnekki kääntyä ja nelikkoa ei voinu kytkeä ku pahassa paikassa ku muuten potki käsille niin perkeleesti. Mut menihän se kun pieni eläin
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Sen verran voin kertoa että jokin nuoressa miehessä alkaa kovettuun kasatessa kun lopputulos alkaa hahmottumaan, enkä puhu nyt näiden pulkan narujen liitoskohdan vieressä sijaitsevasta "hauksesta"..
Kuviaki vois huomenna näppäillä! Alkaa nää meikäläisen laboratoorio-olosuhteiden maalauskelit vaan loppuun tuon kopan osalta
|
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Etuakselisto on pikkusta jarruputki yms näpräystä ja toista satulaa vaillle valmis (ei oo toisen satulan korjaussatsia)... Ja kaikkien kammotukseksi nyt se hitsattu perä! Periaate siis se, niille jotka ei oo sitä vielä tajunnu , että: pajeron etuperässä oikean puolen vetarilla on vetarin vapautus. Eli kun kytkee nelivedon kytkee vetarin päälle. Nyt perä hitsattu jumiin ja vetarille tehdään ohjaus kojelautaan niinku "normaalisti lukolle"![]() On se kuitenki rattailla! edit. niin, jarrut pelas niinku ei mitään. Mutta satuloiden liukutapit oli ruostunu kiinni.. Yks tappi katkes sisälle ja sen kans sai tapella 3 tuntia. Viimeksi muokannut Dectane : 28.10.2012 11:22 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |