![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Elovena tehostin tulee varmaan halvimmaksi mutta eikö siihen saa semmoista letukkalaista niveltä hitsattua.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Miten helposti mainitut osat menee kiinni. Tuli auton mukaan tuo flaming rivers nivel, 740 rattiakseli, simpukka peräisin vanista ja joku tehostimen pumppu. ? Onko joku ottanu pumpulle voimaa alkup flektin akselilta?
Olisko ehdottaa paikkaa jos laturin pitää omalla paikalla?
__________________
Emmie tiiä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mä mittailin plondissa että olis mahtunut juuri ja juuri kannen päätyyn kun kääntäisi ylävesiletkun. Sillähän on se pumppu erillisellä säiliöllä. Veto vesipumpulta toisesta siivaurasta, jättäisi sen toisen hemmin vesipumpulta pois.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kunhan pohjolan hallin ilmasto sallii otan pumpun ja mittailen. Onko siun jäljiltä tuo sähköflekti tuossa?
Olikos se xj vakio sektorinvarsi ku passaa tuohon järkevästi?
__________________
Emmie tiiä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Olisko jollain kuvia omista toteutuksista?
__________________
Emmie tiiä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mun kötöstelystä on joitain kuvia ketjussa: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34386
Jeepin sektorivarsi, tosin se lienee XJ:n ja pienelle korotukselle tarkoitettu. Myös tuolla prohviilissa on jotain kuvia siitä pumpusta ja laturista jos semmosia haluaa arvostella. Tosin just väärinpäin, eli laturi ylhäällä ja punppu alhaalla...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Volvoon turbodiisseli | moggirange | Maasturiprojektit | 11 | 04.02.2012 21:47 |
| Volvoon levyjarrut | 6x6 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.06.2008 21:30 |
| Kärjetönsytytys volvoon | ToHo | Linkit | 2 | 20.09.2007 12:34 |
| VOLVOON renkat ??? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.04.2006 22:22 | |
| Kahlaussarja volvoon | A45 | O/M/V Muut | 0 | 04.07.2005 12:05 |