Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo
Tuotaa, tästä syystä en pidä sitä pööföömäncx-nappia alhaalla. Kilpikonnamoodissa laatikon käytös on jotakuinkin ennakoitavaa ja D-asennossa saa muuntimen lukkoon kolmosellakin pakottamatta.
En myöskään oo huomannu kulutuksessa tai suorituskyvyssä juuri mitään ihmeempää eroa, paitsi että superasennossa häiriintyy yönäkö merkkivalon tuulilasiheijastuksesta ja kuuloelimiä rassaa kuminauhan perässä ajelu kun tc ei pysy lukittuna sitten millään.
|
AW4:n lukitsee kolmosella ja OD:llä, mutta jos haluaa että lukitsee kolmosella niin laatikosta pitää olla valittuna "3". Grandissä ei lukitse Mopairin loota kolmosella vaikka olisi OD- off nappi pohjassa
Tuota performance nappia itse asiassa kandee pitää aina pohjassa, uudempiin XJ:hin se on ohjelmoitu pysyvästi performance moodiin koska se lähinnä tekee vain hyvää laatikon toiminnalle ja kestolle. Omastakin mielestä vaihtoi siinä asennossa paljon paremmin; jos laatikko temppuilee niin tosiaan se TPS usein on syynä tai sitten jotain muuta..
Lainaus:
Askin kickdownkäytös on hämmentävää: täyskaasulle polkiessa se ensin lukitsee muuntimen, huomaa että vääntöä on tarjolla enemmän kun rauhallisesti ja vaihtaa sitten pienemmälle muunnin auki.
|
Pitäisi vaihtaa suoraan pienemmälle jos pedaalin lataa pohjaan ja kierroksia riittää pikkuvaihteellakin. Osakaasulla taas menee lukko päälle... Mutta kieltämättä AW4:n käytös on hieman omintakeinen, varsinkin jos vertaa johonkin modernimpaan eurolaatikkoon