![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Voiko oireilla noin? Ajoin kuitenkin n.5km ennen kun sammutin. Niin ja pussaileeko männät ja venttiilit jos näin käy?
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on yhestä autosta(ei suzuki) hypännyt hihna pykälällä tai parilla, ja alkoi juurikin kesken ajon kakomaan ihan vitusti, mutta pystyin ajamaan kotiin asti kuitenkin. Sammutuksen jälkeen ei enään suostunut starttaamaan uudestaan.
Ja mulla ei ole tietoa onko vitaran mylly ympäripyörivää sorttia vaiko ei...
|
||||
|
||||
|
http://www.kickfix.xpg.com.br/sensors/vsv.html
Ton linkin vika lause täsmäs.(sen mitä tien poskessa kiireessä töihin kerkesin kattoa) Eli se venttiili "naputti". Tarkkottaako toi ecun kuolemaa.. |
|
|
||||
|
||||
|
Eikös bensan kuuluis startatessa suihkuta kun letku on irti ruiskusta/kaasarista?
|
|
|
||||
|
||||
|
Vika paikallistettu ECUun
|
|
|
||||
|
||||
|
Olikos näillä taipumus siihen että joku komponentti sylkäisi happamat oksennuksensa piirilevylle, ja syövytti siitä syystä jotain paskaks, vai muistanko väärin?
|
||||
|
||||
|
Jep, konkat oksentanut ja näytti siellä jotkut dioditkin saaneen siipeensä. Piirilevy tosiaan näytti siltä että en ainakaan tällä mun paljon tinasin paljon pilasin, viimein kolvini kylmeni taidoilla lähe ees yrittää.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |
| Patrolli hyyty | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 08.02.2007 20:48 | |
| apuva | Chit-Chat | 1 | 23.10.2005 00:26 | |
| Td5 hyyty hetkeksi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.08.2004 09:29 | |
| Apuva! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.11.2003 22:05 | |