![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja hillitön hiki!!!! Vaihdevuodet varmaan Huh huh, mutta kivaa oli![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tää tais olla se "vaihdetaanko veto suuntaa? Ei jaksa.." kohta.
![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja jos ei mee nurin muuten niin kaadetaan miehissä
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
......harmi kun kukaan ei saanu kuvaa siellä asfaltti mutkatiellä RJ:stä, kun Tare ajo välillä takafillari ja välillä etufillari ilmassa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Tulipahan oltua lautalla ja ajettua kihara tietä kovaa
__________________
-POJAT ON POIKIA JA TYTÖT TEKEE LISÄÄ- www.kuljetustommipoussa.fi Facebook: Poussa Special |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Laitetaas nyt sitte tänne mun vähistä kuvista ne ainoat julkaisukelpoiset.
Myös "oikoreitiltä" on pari otosta. ![]() Räjä terminaalivaiheessa muuta seuruetta odottelemassa Tulihan niitä, vaikka osalla tuli ihan vaan vähän kiire. ![]() Tässä välissä lauttamatka. Ei julkaistavaa... Sitten ollaankin jo oikoreitillä ![]() Huoltiksella oikoreitin varrella Ihan normi paikannimistöä naapurista Lännenshowsta Ajomaastoa Ja seuraus That´s true
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#8
|
||||
|
||||
Pikku hiljaa alkaa toipumaan..
Kyllähän oli mukava reissu, kiitoksia vaan kaiken hauskuuden mahdollistaneille asian omaisille
![]() ![]() Ei muuten tuu aika pitkäks tällä reissulla, tulee vaan helvetin moinen "jälkipyykki" siis autolle, ja maksa raukalle loppuun palaminen ![]()
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Yli kaksi tuntia pesin tänään painepesurilla autoa sisältä, päältä ja alta. Tuloksena kasa ruotsalaista mutaa tallin pihalla ja ilman etupanelia soiva autostereo.
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Alustavaa tietoa
![]() Offroad Meet High Chaparral 22-25 Augusti 2013 ![]() ![]() ![]()
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mä en eilen päässy ku hieman alkuun ehkä joku 40minuuttia. Ensin oli pesuri hukassa ja sitte kun sai pesurin, niin alko pimeys kiusaan. Nooo tänään jatkuu, ku pääsee illalla kotia.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Joku Patrol
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2012 | Mikki | Tapahtumat | 18 | 16.01.2013 22:47 |
| High Chaparral Offroad Meet 26-28 elokuuta 2011 | Jare | Tapahtumat | 105 | 24.10.2011 17:00 |
| Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |
| High Chaparral Offroad Meet 2010 | tare | Tapahtumat | 34 | 19.11.2010 14:03 |
| OffRoad meet 20.3.2010 Pälkäneellä | Junde | Tapahtumat | 72 | 21.03.2010 13:55 |