![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tuo antennin maadoitus kannattaa kokeilla vielä. Radiosta virrat pois. Irroita radion maajohto ja jos toimii niin antennimaadoitus on kunnossa. Jos maadoituksessa häikkää, ei toimi kunnolla. Joskus huono antennimaadoitus jalassa jopa lämmittää ko. paikkaa. Vanhemmissa autoissa (jos mainitunlaisia häiriöitä) kannattaa virrat vetää akulta suoraan suojatulla kaapelilla jonka suojavaipan toinen pää on vedetty runkoon. Ei molempia
|
|
|
||||
|
||||
|
mulla on motonetin 12v antenni vahvistaja. ja kaikki kuuluu helvetin hyvin.
ohjeissa ei sanottu pitääkö se yksi ja ainoa johto olla plussassa vaiko maissa. laitoin maihin ni kuulu todella huonosti. plussaan ku laitto niin kuuluu. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
On laatuaan ensimmäinen tällainen häiriö systeemi mulla nyt että sillon ottaa häiriön kun laittaa sytytysvirrat ja kun sammuttaa syt. virran kuuluu täydellisesti. Täytyy kokeilla sitä antennin vahvistinta.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
En oikein kyl älynnyt tuosta tyhmäkö lie olen ![]() minkä johdon otan siis pois? soittimen maajohdonko vai minkä? Ainakaan soitin ei lähde enää päälle edes jos soittimen oman maajohdon otan pois..
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Testatessa ei kannata käyttää isoja volyymeja koska antennimaan kautta maadoitus pitkällä johdolla ja mahdollisesti huonolla kontaktilla. Soitin ei välttämättä tykkää hyvää jos huudattaa kovaa ja maadoitukset ei kunnossa. Laatumerkit kyllä kestää tuonkin, voivat vain sammahtaa kesken testin jos antennimaa huono. Huono antennimaa voi aiheuttaa monenlaisia häiriöitä soittimelle. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| GSM signaalin vahvistaminen Faradayn häkissä | LaaLaa | Chit-Chat | 45 | 21.11.2012 11:58 |
| Ostetaan Ostetaan radio. JEEP GRAND CHEROKEE RADIO CD INFINITY GOLD | rane58 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.11.2011 14:42 |
| range 3.5 käynti häiriö | anttikoski | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 11.10.2009 20:53 |
| Webbimailissa häiriö 11.06.2009 | Lars | Uutiset | 0 | 11.06.2009 21:35 |
| Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |