![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() muistuu mieleen joskus kun nyittiin jousto köydellä c303 volvoa alkuperäisestä etu veto pisteestä, lenti se orkkis tappi sokka viritys volvosta irti hevon kuuseen. en suosittel käyttämään volvon alkuperäistä veto pistettä ilman modausta. esim pultti+mutteri jossa on kierteet kestää paikallaan, tai hitsaa sen tapin paikalleen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei se silmämääräsesti tehty tarkistus tai mikään muukaan tiedon väärti tee turvalliseksi venyvällä tehtyä repäsyä, siihen vetopisteeseen/koukkuun tulee niin järjetön voima kun saadaan kaikki kineettinen energia ns.hyötykäyttöön ja vedetään yleensä vielä vinoon vetopisteen suunnasta, kun ei sitä yleensä pysty valitsemaan vetosuuntaa.
On mahdoton tietää jonkun kaverin autosta miten se vetopiste siellä autossa on kiinni ja miten se on vuosien varrella runko ruostunut kiinnityspisteen vierestä, koska jos kysyt auton omistajalta onko vetopiste luotettava, niin vastaaja on täysin 100% varma että hänen autossaan on muuten maílman paras vetopiste ja se kestää vaikka ydinpommin... ja mites sitten kävikään... Tästä syystä ei Offivaruste ole ikinä myynyt venyviä / Nato / Kerri liinoja tai köysiä - eikä tule näillä näkymin ikinä myymään, koska ihmiset ovat inhimillisiä ja käyttövirheitä tehdään jatkuvasti. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei näemmä kestä jenkkimallin mutterilla kirrattavat kuulatkaan vetoa, ei oo tämäkään ihan hiljaa kopsahtanu:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Noita kuulia saa tarvikekaupoista vieläkin, ihme kyllä. Ovat aivan täysin paskametallia... Itse en laittaisi mitään kärriä tuollaiseen kiinni, vetopisteenä vielä vaarallisempi!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
En varmaan enää koskaan vinssaa vaijerilla mitään
![]() Täytyy näyttää tää "opetusvideo" kavereille jotka ehkä joskus lähtee mukaan ajeleen |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eriasia vinssailla ku ottaa vauhtia ja nyppästä. Harvemmin vinssillä on saatu auton turpaan asti mitään sinkoomaan, sehän siitä vielä puuttus että vinssin sakkeli lentäs tuulilasin läpi päin pläsiä. Ei siinä semmosia jännitteitä tule.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Lupaatsä!!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mä oon vinssannut HJ:n omalla vinssillä, omalla vaijerilla ja omalla ketjulla (joka on siinä vaijerin päässä) niin, että ketjun tokaviimeinen lenkki hajosi ja vaijeriin jäänyt lenkki tuli tuulilasiin. Mitään ei ehtinyt nähdä, sanoa tai ajatella, lasi täysin paskana. Ei kuitenkaan tullut lenkki sisään asti, vaan jäi siihen tuulilasiin. Jos olis siinä sattunut appari nojailemaan konepeltiin vinssatessa, niin huonosti olis käynyt. |
![]() |
Luokat |
hinaus, naru, onnettomuus, vaijeri, vetopiste |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vinssaus tien yli | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 19 | 06.02.2010 16:13 |
onnettomuus | -hatsuni- | Chit-Chat | 6 | 25.10.2008 21:51 |
Vinssaus ankkuri! | Gravedigger | Chit-Chat | 4 | 16.08.2008 19:06 |
Poitsun eka vinssaus | Karhu67 | Chit-Chat | 4 | 06.06.2006 07:57 |
Kiinalainen vinssaus | JanneBlomgren | Chit-Chat | 17 | 07.11.2005 18:43 |