![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
hojos on kylkiputki joka tulee hantin takaoven kohdalta ja jää 50 mm auton alle. mersus on 100mm ulos tulo ja leiman sai. teet vaan fiksun putken josta tulee kaikki kaasut ulos putken päästä ni eiköhän sillä leiman saa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Voiko myyjän numeron onkia jotenkin jos nettikoneessa ilmoitiksen tila on "ei myynnissä"?
Umpeutunu eilen, enkä kerinny ottaa myyjän numeroa. Jos vaikka olis viel jossain. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
jotku vanhat ilmotukset löytyy googlesta. ja jos niissä ois numero. tai nimi ja kaupunki. tai vehkees rekkari kilpi.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |