![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla on kans LJ:ssä tuollaista pyörötankoa liukukita jonka käytin pilleillä reilussa punahehkussa ja sitten vesiastiaan. Suzukiin väänsin pari samanlaista ja annoin viralliseen karkaisuun. LJ:n kidassa ei minkään laista kulumaa suikan kidoissa molemmissa reippaat vaijerin jäljet.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
hiukan mietin myös tuota karkaisua, mietinvaan miten karkaisu päästyy kun sen irrallaan karkaiseen ja sitten polttelee kiinni tuohon petiin? Toinen mahdollisuus olisi sitten hitsauksen jälkeen vetää pillillä punahehkuun ja kastella peteineen, ja tosiaan vaan sen kohdan karkaisee mihin vaijeri koskee, ei hitsisaumojen ympärille.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkäs muuten nuo GT-Radialit on toiminut mudassa yms. ajossa,itse miettinyt moisia rattaita ja kiinnostaa vähän kokemukset tien ulkopuoleltakin. Ja itse projektiin täytyy sanoa että kadehdittavan näköistä jälkeä
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Olen kyllä itse noista pyöristä tykännyt, hiljaiset maantiellä ja kohtuullinen pito mudassa. Huonona ja toisaalta hyvänä puolena voisi sanoa löysää runkoa renkaassa, vaarana että kanto tai kivi tökkää kumin puhki, mutta kivikossa taas elää hyvin ja pitoa riittää. Hyvä yleisrengas hintaansa nähden
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]() Tuon sisempään en enää saanut. Kuitenkin tulee 20mm syvempään kun sähköinen alunperin oli. eli tyytyväinen olen tuohon.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vetääkös tuo mekaaninen nyt varppia kumpaan suuntaan rummulle? Kun kuvissa näyttäs, niinku ois vaijeri kelattu yläpuolelle ja vinssikin on läpivetämätöntä mallia, eli oisko jopa uudempaa, eli pyörii eri suuntaan kuin vanhemmat. Asiahan on helppo korjata 2-suuntasella ulosotolla, mutta ajattelin vain, kun näkyy vinssipeti tulevan noin päin.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
kaiken jären mukaan se vetää juurikin toisinpäin, eli entisellä ollessaan on ollu kaksisuuntainen PTO. siksi tuo kite hiukan alempana. en vain ole jaksanut käsin suotta hinata vaijeria pitkäksi ja sitten veivata takaisin sisään, kaverin läjässä juurikin vetää alakautta samainen vinssi. Mistäs uudemman ja vanhemman mekaanisen erottaa?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 19.08.2012 17:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |