![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eiköhän se jo itsekin tuumailemasi takalaitanostin olis paras ratkaisu. Nostaa vaan sit tasaltaan ylös + laitalukot kiinni. Tai toisaalta ei kai se mönkkäri kovin kyttyrää tykkäis jos sitä vaikka kuskais 45° kulmassa sivuttain. Vai tuleeko tilanahtaus eteen?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tossa pee:n kuvassa näyttäs niinku ois rullaketjuilla tehty. Sillä sais kyllä melko helposti, pysyy joka kulma samassa tahdissa ja jollain vaikka vinssistä pöllityllä sähkömoottorilla vois pyörittää.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
-MaTTi- on jyvällä,
mönksy kulkis kallellaankin, mutta mopedit ei... ja kyllä mukava olis jos ja kun mitä ikinä kyytiin tuliskaan, olis lattia ainakin lähtökohtaisesti vaaterissa - tää on just nyt se dilemma, ratkaisu pituuden, peräylityksen ja jättökulman suhteen... hassua, kun mittoilin isohkoa mönksyä (660Grizzly), vjenäjän mopedia K-750 sivuvaunulla, ja pienehköä enskaa x 2, niin tilan puolesta tuntuis mahtuvan, siis yks kerrallaan tai kaks enskaa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No mutta kaikessa tässä pähkäilyssä on se hyvä puoli että ei tartte miettiä kestääkö auto ja riittääkö painot, saa tehä just sellasen ku tuntuu hyvältä. Ducato-alustaisen nykyhöttöauton takatalliin on 100 kilonen skootteriki jo kantavuuden ylärajoilla, B-kortilliset siedä sitäkään ku menee kantavuus yli.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
HILUX 2019 |
|
#6
|
|||
|
|||
Tee teleskooppitalli Nopolle tms. "vararenkaalle"?
Siis semmoinen, että voi kuljettaa tiekäytössä vaikkapa enduroja pystyssä, ja kun
siirrytään tosi off road uralle, kanavien ylityksiin yms niin "vararenkaalla" käydään tiedustelukeikalla, ja jätetään se sitten kanavan vastarannalle, Ja teleskooppitalli nostetaan yläasentoon jättökulman parantamiseksi. -> talli liukuu vaikkapa sisäkkäisten neliörofiilien varassa, ja lukittuu hiljaiseksi myös väliasentoon, ja tallissa omat matalat seinät, että asfalttiasennossa kukaan ei käpälöi "vararengasta" Ja olisko syytä miettiä vetokoukkua? olis nimittäin soppeli veturi esim. jollekkin pienelle veneelle, vois käydä kaikuluotaamassa oikean reitin isompiin vesistön ylityksiin tms. Toki tuo talli-vetokuoukku yhdistelmä aika haastava, mutta eihän tuota tallia katsasteta, sillä sehän on tuon asuntokorin kanssa samaa vaihtokoria, siis kuormaa? siis Vetokoukku pulttikiinnitteinen tms, ja suht`helposti irroitettava/kiinnitettävä. Ja maastossa voisi olla jopa korkeussäädettävä hydraulisesti tms. |
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu, unimog |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty M: Unimog U1700L Huippu! | Varakone | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 06.11.2011 20:29 |
| Unimog | pekkasforest | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 21.09.2009 18:52 |
| Myydään Unimog 406 - 121 - 4 x 4 | carf9927 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.09.2009 16:34 |
| o: unimog | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.08.2006 21:14 | |
| O: Unimog | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 07.06.2006 21:11 | |