![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ei sinne kannata mennä, siä on kaameeta.. ![]() ![]() Tuu ennemmin tänne Mettämaalle ennenkun alat pilaamaan niitä helmoja, niin tulee kerrasta kuntoon... ![]() ![]() Ps: Ota si lonkeroo riittävästi mukaan... ![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Taidan kokeilla ensin toista puolta itse... Ei kaiketi kukaan hitsaa selvinpäin?
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Rälläkkä vaan rohkeasti käteen! Tölkissä pieniä haasteita tuottaa taka alatukivarren kiinnityskohta, toki palkin voi lopettaa siihen kiinnityskohtaan mutta kannattaa vähän uhrata mietintää ja yrittää saada palkki "kaareen" asti. Palkilla saa alatukivarren kiinnityskohdan tukevammaksi ja samalla suojattua sen... Ja hitsaukset sitten reilulla virralla,sitä onneksi tölkin pelteihin voi käyttää,näin ainakin omassani aikoinaan...
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Takapää itseäkin eniten mietitytti, eli just sen takatukivarren kiinnityskohta, kun pitää olla kuitenkin sellainen että pultin saa tarvittaessa auki.
Tietty palkin voi tehdä kapeemmaksi ja laittaa erilliset kylkiputket niin kuin nytkin...
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 14.08.2012 22:53 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Toki jos ajatusta ja suunnitelmaa vie vielä pidemmälle niin viskaa sen vanhan peltisen alatukivarren kiinnikkeen sinne kuuluisaan kuubaan ja tekee uuden kiinnityksen siihen palkkiin, kyllä täällä isännät vääntää paljon vaikeampiakin asioita,laillisuudesta en sitten tiedä..
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Koittan huomenna kuvailla ja itsekkin piirrellä jotain ainakin paperille.
Pitää käydä ensin leimalla ja aloittaa sitten vasta viipalointi ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Pelti on käsittääkseni kohtalaisen tervettä moneen muuhun samanikäiseen MAASTOAUTOON verrattuna, mutta palkki kestäisi lipsahduksia kiviin paremmin. Tosin kuinkahan sitten mahtaa olla korin "joustojen" kanssa, kun on rungoton auto jonka kori kaiketi elää pikkasen? (ja ruostuu pystysaumoista) Tuossa syy palkkihelmahinkuun, silloin ei ollut vielä kylkiputkia. ![]() Ajatus saada joskus panssarointi kylkien ja kardaanisuojien väillin, panssaroinnin ja korin väi täyteen uretania, niin voi hoitaa vesistöylitykset kellumalla ![]() Jossain haisuliketjussa oli jonkun toyotafanin linkittämä video mutaan juuttumisestani: ![]() Tuo on ihan toimiva kivikossa ja kallioille kiivetessä, mutta mutaan tökkää kuin kauha. Pitänee hitsata levy tuohon putkien väliin. Tosin eipä noi vuodelta 2000 olevat "maastorenkaatkaan" taida olla ihan mudassa ajamiseen tarkoitetut?(enää)
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
HJ61 MMC |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Seuraaviksi renkaiksi mietinnässä ainakin Insa Turbo Saharat tai Malatestan Kobra Trac NT 205/80R16. Saharoiden pitäisi olla 29,6" ja Malatestojen 28,7"-29,1" (myyjän ilmoittama). Saharoita ei ole kukaan suomalainen haukkunut, mutta noista italiaano Malatestostaista en ole löytänyt vielä mitään suomalaisten kommenttia, lähinnä talvi arveluttaa. Tarkoitus ajaa yksillä renkailla ympäri vuoden. Jousituksen korotuspalat tilauksessa, joten voisihan sitä jotain korkeampaakin harkita, mutta sitten menee G-vaihteen välitys vielä enemmän perseelleen maastoajoa ajatellen, vaikka tuon nyt ei ole tarkoituskaan olla mikään Das Maastoauto, vaan käyttöauto talvikelillä, jolloin maantiellä varsinkin korkeammat renkaat pudottaisivat kierroslukua.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |