![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on päätylaippa paikallaan ihan oikean tiivistepahvin kanssa, laitan kuvia kun kerkeän. Kävin koeajamassa taas kerran ja nyt toimii jälleen. Persöljyt vielä vaihdoin kun ostin tänään lsdöljyä niin sai senkin tehtyä... Onko sulla tietoa tuosta jaappanianihmeen kierteistä, pitäisi tuhon päätylaippaan saada lyhyemmät pultit.
|
|
|
||||
|
||||
|
topparilla on tämän perän halvin rauta/palkki myynti.
just hiluxiin väänsin vinssipuskurin raudat makso 60€. mulla on tässä kemintiellä jotakin kympin vahvusta plootua käy kattoon. ja löytyy myös tommonen tohatsun ulos otto jos jollain on tarvetta.
|
||||
|
||||
|
No mie käyn.Pitänee huomenna jos oot paikalla pyörähtää? Nyt häätyy mennä ylitorniolle päiväksi duuniin.
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
|
|
||||
|
||||
|
juu tässä pihapiirissä pyörin.
|
||||
|
||||
|
Ei sattus löytymään ylimääräistä jakolootaa, tai tietoa mistä löytyisi?
Aika hakusessa on lootat, piti laittaa osakysely jo englantiin asti. |
|
|
||||
|
||||
|
löytyy koko vaihteisto mutta ei ole mitään tietoa kunnosta kun tuli aikoinaan oman rockyn mukana ei ole mulla ollu kiinni missää.
mutta jos haluat ostaa säkillisen sikaa niin 50€ vaihteisto vaihtaa omistajaa.
|
||||
|
||||
|
Ostan pois sen japanmotorssilla möivät sikaa säkissä huomattavasti kalliimmalla
Laita puh privana niin ostan sen |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan daihatsu rocky | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2011 13:07 |
| Myydään / Vaihdetaan Daihatsu Rocky | matvei | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.04.2010 19:12 |
| M: Daihatsu Rocky 2,8 -89 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 18.01.2008 19:33 | |
| m daihatsu rocky vm.89 | daihatsudude | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.08.2007 21:40 |
| M: Daihatsu Rocky | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.07.2007 14:18 | |