Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 12.06.2004, 08:22
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Perusasetus

kyllä tää netti on helpottanut paljon ainakin mun tiedon keruuta laitteista.
olen ollut aina sitä mieltä enemmän saa aikaan näkyvää kun vetelee rälläkällä menemään tallissa.
muistan n.20-25 vuotta sitten kun tuli näitä "tietokoneita"(siis vic20 markkinoille niin luokkakaveri osti semmosen ja mainosti et tällä voi tehdä mitä vaan,noin puolen tunnin ohjelmoinnin jälkeen kone piirsi näytölle mustan ympyrän valkoisella pohjalla.
tietysti minä siihen totesin että noi on perseestä,rälläkällä saa aikaan mitä vaan.
kaikki mitkä "pärisee" on aina kiinnostanut enemmän itseäni,2vuotta olen näillä "sontalaatikoilla" pelleilly vaihtelevalla menestyksellä.
en kyllä saa mistään niin nopeasti tarvitsemaani tietoa kun tältä "vic 20" masiinalta.
luokkakaveri on tietokone insinööri ja mä jatkan rälläköintiä myennettäköön kyllä näillä jotain voi tehdä.
sitten kuin kiinnostus rakenteluun lopahtaa alan ehkä lisäilemään lääkitystä ja ohjelmoimaan niitä "ympyröitä".
nykyään kun aikaa on rajoitetusti niin säästän työaikaa huomattavasti kun esim.kysyn tällä palstalla mikä perävälitys on missäkin laitteessa.
myös korjaamo käsikirjat on koneella josta on helppo löytää tarvittavaa tietoa nopeasti.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kehistysehdotuksia palstalle? offroadjouni Chit-Chat 138 17.02.2009 13:08
Kuvia Palstalle? tolavi Chit-Chat 1 05.04.2008 17:56
Säännöt O/M/V palstalle huutokauppoihin??? samisami2 Chit-Chat 28 17.11.2007 09:21
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56

Sivu luotu: 22:10 (GMT +2).