![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
pongasin Espoossa vihreän helmen ja kurvasin viereen mustalla helmellä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tänään aamulla Espoon Kivenlahden TB:llä. |
|
|
|||
|
|||
|
Espoossa omnian parkkipaikalla korotettu vihreä hiluksi 37" gummeilla. Komia oli. Palstalaisen kikotin??
|
|
|
|||
|
|||
|
Ponkattu Virkkalan ST1:llä keltainen Hodari n. klo:19.45 !
Vedätin ohi HJ:llä ! |
|
|
||||
|
||||
|
punainen full size jeeppi bongattu jo pariin kertaan Lpr:n satamassa.
äkkiseltään katsottuna melkoisen orkkis kunnossa oleva komistus ![]() tänään olisin käynyt tutkailemassa hieman lähempääkin sataman parkkiksella mutta taas se karkas ennenkun kerkesin itse käydä kadunpäässä kääntymässä..
|
|
|
|||
|
|||
|
Kainuun seudulla pyöriny tänään:
-Pohjavaaran risteyksessä seisoskelin niin ohi ajo korkea ja elämää nähnyt patrolli. Joku tumma väriltään. -Kontiomäen? shellin pihasta olin lähdössä niin vitostietä ajeli vauvan kakan värinen land rover jossa luki camelia kyljessä. Aika sievän näkönen noin yhtäkkiä katsottuna.
|
|||
|
|||
|
Tänään n.kello 17 alatemmeksen seo:lla valkoinen arctic truck toyota oli komee ja levee
|
|
|
|||
|
|||
|
Eilen keskiviikkona Kiuruveden peukkubaarilla 21.15 vienosti viheltelevä Hiluxi 33:lla(?) ja sähövirvelillä.
|
|
|
||||
|
||||
|
-Kontiomäen? shellin pihasta olin lähdössä niin vitostietä ajeli vauvan kakan värinen land rover jossa luki camelia kyljessä. Aika sievän näkönen noin yhtäkkiä katsottuna.[/QUOTE]
Kuski vai auto???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
tälläinen itänaapurien yhdistelmä lappeenrannassa tänään,
jonkinlainen kisavehjehän tuo on kun numerot, ja kuskin sekä apparin nimet ovessa.. ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kuskia en ehtiny edes vilkasemaan, eli autoa tarkotin. =) Kiitos tarkennuksesta...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
pysys ny vähä aikaa paikallaa..![]() eli mieki bongaillu mut aina hävint enneku on kerenny mennä hipelöimään..
|
||||
|
||||
|
Vauhtifarmin Land Cruiseri Sellon parkkihallissa keskiviikkona.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Jann-E bongattu K-raudan pihalla tänään
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Just saman pituiset ja korkuiset kamppeet. Vahingossako satuit samalle parkkikselle vai oliko UglyHJ:n kanssa treffit?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mut bongaus mikä bongaus ![]() T:Rohmo ps. ei niin pientä vitsiä/pilaa eteikö puolet totta
|
||||
|
||||
Lahdessa bongattu eilen tämmönen...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
viime viikolla vantaalla pyhtäänkorventiellä kattelin useana aamuna semmosta camo-väritettyä jeeppiä (mikälie cherokee?) ei mikään hirvittävän vanha. mun auto oli viereisessä parkkiruudussa. mielestäni olen kuviakin siitä nähnyt joskus, mutta nyt en saa päähäni kenen peli se on. tunnustakoon ken tuntee piston sydämessään!
|
||||
|
||||
|
Perjantai-lauantai-sunnuntai bongattu humalainen Mäksä Metsämaan kartanon tiluksilla.
Tänään D_Bar bongattu meitin terassilla juomassa siideriä...
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() mut humalassa en oo ollu..
|
|
|
||||
|
||||
|
Erään asfalttiaseman pihassa seisoi musta perästä typistetty HJ, luulisin että olen sen nähnyt aikaisemminkin samaisella pihalla, mutta edellisellä kerralla tais olla vielä perse normaalissa pituudessa...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lohjalla pörräs musta korotettu jenkkirauta isoilla kumeilla ja vinssiä oli keulassa.
Olin kävellen koiran kanssa liikenteessä ja näytin peukkua, palstalta joku? |
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| Bongauksia | anttir | Chit-Chat | 4452 | 12.04.2012 07:52 |
| Google Streetview Suomi bongauksia | mikjus | Chit-Chat | 101 | 18.02.2010 13:38 |
| Bongauksia katunäkymä palvelusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.01.2010 21:44 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |