![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
jeesus mitä itkua. petikossa on alle jalkapallokentäin kokoinen kuralätäkkö missä voi leikkiä... ja hiihtolatu menee kaukana siitä paikasta. tuo lehdessä oleva kuva on siitä "parkkipaikan" edestä olevasta kohdasta josta pääsee sinne pururadalle. tuossa kohtaa ajelevat enimmäkseen endurot Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vantaan Sanomat 3.10. | Chit-Chat | 7 | 10.10.2007 16:04 | |
| Hinaus kalustoa 8.10 Vantaan vauhtipuistoon | Kentsu | Tapahtumat | 5 | 05.10.2006 17:28 |
| Hinta nousee Lempäälästä Vantaan 700 euroa :) | Chit-Chat | 7 | 26.05.2006 09:37 | |
| Helsingin Sanomat huumeliigan asialla! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:39 |