![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Remmit ommeltu ja asennettuTänään kävin Tattarisuolta yhdestä verhoomosta hakemassa rajoitinremmit tikkauksesta. Oli mukava jamppa ja työlle ei kertynyt varsinaisesti mitään hintaakaan, kun ensin suoritti pienen lahjoituksen firman duuniporukan kahvikassaan ![]() Tommoset niistä nyt tuli, hemmetin hienot ja ainakin kestää ![]() Säädettävyys ennenkaikkea, lisäksi remmit saa kokonaan irti, mistä onkin hyötyä, kun haluaa ottaa ovet pois. ![]() 2mm rst ja Swiftin turvavyö=hyvä yhdistelmä? Ja ovet kun ottaa pois, niin tilalle on tommonen hieno "turvaketju" ![]() Tota etureunaa voisi ehkä siirtää kyllä ylemmäksikin...
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Rear end protection
Takapuskurin sain paketoitua tänään myös
![]() Pientä sovittelua alkuun. Pikkusen lisää rautaa päihin ja maalia. Hi-Po osaa, "peruutusvalolle" uus kiinnike, pitäis vielä jostain koppaa tohon mutterin tilalle jonkin sortin siipimutteri tms... Ilme muuttui aika hyvin ![]() Noihin reikiin pitäis viel keksii jotakin järkevästä poikkeavaa ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Perämurikkaihmettelyä
Vielä, kun vauhtiin päästiin, niin onko kenelläkään muulla käynyt suukisuukissa sillai, että perämurikan kaikki kiinnitysruuvit olisivat päässeet löysälle (sormikireydelle)?
Tänään piti vaihtaa etuperään pinjonin stefa, kun jonkin aikaa jo katsellut sitä, että reippaastihan tuo näyttäisi vuotavan, koko etuperä öljyssä ja kun vielä tippasee pinjonin stefan pölysuojan kohdalta. No Etukardaania irroittaessa totesin, että koko perämurikkahan se heiluu akseliputkessa ![]() Mistä moinen voi johtua ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko välistä lähtenyt tiiviste tai tiivistemassa käveleen?
Tai "joku" lähtenyt kahville kesken peräniputuksen ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Tankinpanssaria
Noniin, tänään tempaisin kiinni kesäduunissa käkästelemäni tankinpanssarin.
Hommaan meni noin 15min, kun piti taistella tuo väliaikainen "suoja" ensin irti ![]() "Suoja" irti ja kiinnityspulteille perinteinen ruosteen ja paskan poisto ja salaista, viime sotien aikaista aserasvaa kierteisiin pitämään korroosiota kaukana ![]() Panssari paikallaan, hyvältä näyttää ![]() Pitää sopivan tilaisuuden tullen testailla, miten toimii. "Suojakin" näköjään ehti tehdä tehtävänsä ![]() Auton alla, kun pyörii, niin huomaa, että esim. näköjään tuo jakolaatikon panssarikaan ei ole ollut turha investointi ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Miten sulla on toi jakiksen panssari kiinni runkopalkeissa ?
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |