Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 07.08.2012, 19:47
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
No uteliaisuus voitti ja piti käydä tarkistamassa tilanne. Koneen ollessa pysähdyksissä tuuletinta saa pyöritettyä melko kevyesti tässä n. 17 C lämpötilassa. Visko on suoraan (nokka-) akselin päässä ja vesipumppua pyörittää jakohihna jossain etuosan uumenissa. Laakerit ei siis ole vaarassa eikä ehkä polttoaineenkulutuskaan kasva kun vaikuttaisi tuo viskoosi toimivan ainakin päällisin puolin oikein.

Kyllä se silloin vaikuttaa toimivan. Mutta että nokka-akselin päässä ja vesipumppu jakohihnalla? Missä moottorissa?
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L koneen turbotus mältsä Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2008 23:22
BJ 40 B koneen turbotuksesta elhapero Tekniikka & Jutustelu 13 10.12.2008 19:44
M: 2.4D koneen osia Morjenz O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.11.2007 02:13
O: 2l-t koneen kansi.... Matula O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 12.08.2007 18:59
m:läppärunko 2lt koneen Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.08.2006 14:18


Sivu luotu: 10:05 (GMT +2).