Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma
No uteliaisuus voitti ja piti käydä tarkistamassa tilanne. Koneen ollessa pysähdyksissä tuuletinta saa pyöritettyä melko kevyesti tässä n. 17 C lämpötilassa. Visko on suoraan (nokka-) akselin päässä ja vesipumppua pyörittää jakohihna jossain etuosan uumenissa. Laakerit ei siis ole vaarassa eikä ehkä polttoaineenkulutuskaan kasva kun vaikuttaisi tuo viskoosi toimivan ainakin päällisin puolin oikein. 
|
Kyllä se silloin vaikuttaa toimivan. Mutta että nokka-akselin päässä ja vesipumppu jakohihnalla? Missä moottorissa?
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!
Timo Rautiainen & Neljäs sektori
|