Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä
Elähän masennu, joskus minullekkin naurettiin (koska ladalla offailin) kunnes eräällä reissulla vedin humalaisen idiootin suosta ylös kahdesti saman päivän aikana,Humalaisella idiootilla oli monsteri-HJ[soa+ 40" renkaat"), Tojota kuski kusi autonsa päälle kun saatiin se viimeisen kerran ylös, moottori hajosi kun se oli ylhäällä
Tsemppiä täältä oudolle projektille 
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä
Tervetuloa mäenjuurelle  Kieltämättä ketjun aloittaja on ärsyttänyt tahallaan..
PS: miten voi istua nivan takaluukun päällä?
|
En masennu mutta en ole tarkoituksella ärsyttänyt ketään. Jos joku on minun VW-vammastani ottanut nokkiinsa, niin pyydän anteeksi kaikilta. Myönnän etten ihaile mitään jaappainialasta tullutta, mutta jos joku sellaisesta omin käsin tekee maastokelpoisen, arvostan sitä.
1987 TM kertoi mitä noi on vakiona, mutta jokainen voi omastaan rakentaa varmasti paljon paremman kuin mihin tehdas on kyennyt, minulle piisaa suurin piirtein se mitä Kynther on kavereineen tehnyt, koska minun ei tarvitse olla paras upottavalla suolla, minulle riittää että kun talvella tiet on auraamatta, pääsen töihin. Edellisessä kotikunnassa piti päästä paloasemallekkin, koska aurakuskin talo tai auto saattoi kärytä enne hänen töihin lähtöään.
Toivon myös, ettei vammani aiheuta syrjimistä, jos joku päivä pääsen esim Kulmakorpeen tai johonkin muuhun kaikille merkeille avoimeen tapahtumaan ja olen taas kerran jumissa. Olen minäkin auttanut jaappanialaisia tielle takaisin ja antanut Hiluxin vetää oman vajaavetoiseni hangesta.
Eka ajamani 4x4 auto oli luonnollisesti T3 Syncro, sitten tuli vm-palveluksessa Uaz ja Niva. YK-joukoissa jouduin tekemisiin 4x4 Toyotien kanssa. Tasauspyörästön lukottomat "rimpulat" tuli haukuttua alimpaan h€lv€ttiin ja ajettua mielummin A45 Sisulla, jos sain itse valita.
Kaikkiin kolmeen "maasturimerkkiin" on tullut tehtyä huolto-ohjelmien mukaisia huoltoja ja tietty ajettua, eli niiden tekniikka ei ole ihan outoa. Eräänkin kerran on tullut tapeltua ihmisten kanssa Toyotien napalukoista. Jopa autojen omistajat ovat luullkeet niitä tasauspyörästön lukoiksi ja VW-vammaisena olen joutunut neuvomaan miten jaappanialainen neliveto saadaan toimimaan.
Myöhemmin on työhommissa sitten tullut ajettua Paheroa, Hiluxia ja paria uudempaa LC:tä sekä VW:N T3, T4 ja T5 nelivetoja. Jotain on ilm päässäni naksahtanut, kun ajan mieluiten Tölkillä???
Defenderiäkin olen kokeillut, mutta sen olemattomat tilat kuskin paikalla lopettivat koeajon alle 20 m matkalla. Maastossa olen ollut kyydissä ja varmasti ihan OK auto, mutta ei vaan sovi minulle.