Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.08.2012, 00:11
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
Elähän masennu, joskus minullekkin naurettiin (koska ladalla offailin) kunnes eräällä reissulla vedin humalaisen idiootin suosta ylös kahdesti saman päivän aikana,Humalaisella idiootilla oli monsteri-HJ[soa+ 40" renkaat"), Tojota kuski kusi autonsa päälle kun saatiin se viimeisen kerran ylös, moottori hajosi kun se oli ylhäällä

Tsemppiä täältä oudolle projektille
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
Tervetuloa mäenjuurelle Kieltämättä ketjun aloittaja on ärsyttänyt tahallaan..
PS: miten voi istua nivan takaluukun päällä?
En masennu mutta en ole tarkoituksella ärsyttänyt ketään. Jos joku on minun VW-vammastani ottanut nokkiinsa, niin pyydän anteeksi kaikilta. Myönnän etten ihaile mitään jaappainialasta tullutta, mutta jos joku sellaisesta omin käsin tekee maastokelpoisen, arvostan sitä.
1987 TM kertoi mitä noi on vakiona, mutta jokainen voi omastaan rakentaa varmasti paljon paremman kuin mihin tehdas on kyennyt, minulle piisaa suurin piirtein se mitä Kynther on kavereineen tehnyt, koska minun ei tarvitse olla paras upottavalla suolla, minulle riittää että kun talvella tiet on auraamatta, pääsen töihin. Edellisessä kotikunnassa piti päästä paloasemallekkin, koska aurakuskin talo tai auto saattoi kärytä enne hänen töihin lähtöään.
Toivon myös, ettei vammani aiheuta syrjimistä, jos joku päivä pääsen esim Kulmakorpeen tai johonkin muuhun kaikille merkeille avoimeen tapahtumaan ja olen taas kerran jumissa. Olen minäkin auttanut jaappanialaisia tielle takaisin ja antanut Hiluxin vetää oman vajaavetoiseni hangesta.

Eka ajamani 4x4 auto oli luonnollisesti T3 Syncro, sitten tuli vm-palveluksessa Uaz ja Niva. YK-joukoissa jouduin tekemisiin 4x4 Toyotien kanssa. Tasauspyörästön lukottomat "rimpulat" tuli haukuttua alimpaan h€lv€ttiin ja ajettua mielummin A45 Sisulla, jos sain itse valita.

Kaikkiin kolmeen "maasturimerkkiin" on tullut tehtyä huolto-ohjelmien mukaisia huoltoja ja tietty ajettua, eli niiden tekniikka ei ole ihan outoa. Eräänkin kerran on tullut tapeltua ihmisten kanssa Toyotien napalukoista. Jopa autojen omistajat ovat luullkeet niitä tasauspyörästön lukoiksi ja VW-vammaisena olen joutunut neuvomaan miten jaappanialainen neliveto saadaan toimimaan.
Myöhemmin on työhommissa sitten tullut ajettua Paheroa, Hiluxia ja paria uudempaa LC:tä sekä VW:N T3, T4 ja T5 nelivetoja. Jotain on ilm päässäni naksahtanut, kun ajan mieluiten Tölkillä???
Defenderiäkin olen kokeillut, mutta sen olemattomat tilat kuskin paikalla lopettivat koeajon alle 20 m matkalla. Maastossa olen ollut kyydissä ja varmasti ihan OK auto, mutta ei vaan sovi minulle.

Vastaa lainaten
Vanha 05.08.2012, 00:56
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
En masennu mutta en ole tarkoituksella ärsyttänyt ketään. Jos joku on minun VW-vammastani ottanut nokkiinsa, niin pyydän anteeksi kaikilta. Myönnän etten ihaile mitään jaappainialasta tullutta, mutta jos joku sellaisesta omin käsin tekee maastokelpoisen, arvostan sitä.
1987 TM kertoi mitä noi on vakiona, mutta jokainen voi omastaan rakentaa varmasti paljon paremman kuin mihin tehdas on kyennyt, minulle piisaa suurin piirtein se mitä Kynther on kavereineen tehnyt, koska minun ei tarvitse olla paras upottavalla suolla, minulle riittää että kun talvella tiet on auraamatta, pääsen töihin. Edellisessä kotikunnassa piti päästä paloasemallekkin, koska aurakuskin talo tai auto saattoi kärytä enne hänen töihin lähtöään.
Toivon myös, ettei vammani aiheuta syrjimistä, jos joku päivä pääsen esim Kulmakorpeen tai johonkin muuhun kaikille merkeille avoimeen tapahtumaan ja olen taas kerran jumissa. Olen minäkin auttanut jaappanialaisia tielle takaisin ja antanut Hiluxin vetää oman vajaavetoiseni hangesta.

Eka ajamani 4x4 auto oli luonnollisesti T3 Syncro, sitten tuli vm-palveluksessa Uaz ja Niva. YK-joukoissa jouduin tekemisiin 4x4 Toyotien kanssa. Tasauspyörästön lukottomat "rimpulat" tuli haukuttua alimpaan h€lv€ttiin ja ajettua mielummin A45 Sisulla, jos sain itse valita.

Kaikkiin kolmeen "maasturimerkkiin" on tullut tehtyä huolto-ohjelmien mukaisia huoltoja ja tietty ajettua, eli niiden tekniikka ei ole ihan outoa. Eräänkin kerran on tullut tapeltua ihmisten kanssa Toyotien napalukoista. Jopa autojen omistajat ovat luullkeet niitä tasauspyörästön lukoiksi ja VW-vammaisena olen joutunut neuvomaan miten jaappanialainen neliveto saadaan toimimaan.
Myöhemmin on työhommissa sitten tullut ajettua Paheroa, Hiluxia ja paria uudempaa LC:tä sekä VW:N T3, T4 ja T5 nelivetoja. Jotain on ilm päässäni naksahtanut, kun ajan mieluiten Tölkillä???
Defenderiäkin olen kokeillut, mutta sen olemattomat tilat kuskin paikalla lopettivat koeajon alle 20 m matkalla. Maastossa olen ollut kyydissä ja varmasti ihan OK auto, mutta ei vaan sovi minulle.

No ei varmasti aiheuta minkään tasoista syrjimistä, varmasti paikanpäällä tuleva kommentointi on pääasiassa kannustavaa. Merkkikeskustelua varmaan sielläkin tulee jos jonkun automerkin edustaja rupee kehuun omaansa johonkin muuhun verrattuna, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan kun autot ei enää ole alkuperäisen laisia ja sanoisinpa etten montaa kertaa ole kyseisistä keskusteluista ulos jäänyt, vaikka harvemmin niitä aloitan
Vastaa lainaten
Vanha 05.08.2012, 11:01
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
Jotain on ilm päässäni naksahtanut, kun ajan mieluiten Tölkillä???
Todellaki Ne on aivan hirveitä ajaa..

Aja se tölkki suolle ja jätä se sinne, ei jaksais joka päivä viimeisen kahden kuukauden aikana lukea jotain paskanjauhantaa siittä että japanilaiset ei mee mihinkään, vaan tölkillä pääsee
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Syncro Caravelle koppis Tekniikka & Jutustelu 23 12.09.2011 16:05
T3 syncro Heegi Linkit 6 11.09.2011 11:55
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 19.03.2010 21:46
Myydään G60 Golf Syncro MBG O/M/V Ajoneuvot 6 26.02.2009 10:22
O: Vw Transporter syncro 16" 2d4wd O/M/V Ajoneuvot 5 22.03.2007 16:06

Sivu luotu: 21:50 (GMT +2).