Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > Society

Society What is wrong with our society? What must we do to make it better? Politics, law, war, racism

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 10.06.2004, 16:43
Carlos Carlos ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.05.02
Sijainti: Cayman Island.
Viestit: 122
Perusasetus

Mun mielestä kaikki koiran vihaajat ssais ampua. Ollaan mietitty tässä, että voisiko sitä ottaa koiran jossakin vaiheessa. Ja jos mulla joskus on koira ja joku tulee sen jätöksistä mulle sanoon, nin voi olla varma, että syötän sille joka joka pätkän mitä siihen hätään löydän..... Toki sitä nyt kattoo pitää, ettei nyt keskelle jalkakäytävää anna niitä tehdä, mutta hei oikeesti... Huvittavinta viellä on se, että koiran jätökset, jotka sinällään on maatuvaa tavaraa, kerätään muovipusseihin...

Carlos the Jackal

-------------------------
"I've always believed the cliché that the bass player is never wrong, because all the chords are named from the bass." -A.Laboriel-
-------------------------
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kenellä suomenajokoira/koiria T.T.T Chit-Chat 3 26.09.2007 20:32
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
Saako huoltoautolla kuljettaa koiria? KooJii Tekniikka & Jutustelu 16 13.02.2006 08:54
Taas suomenruotsalaisia syrjitään! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 7 18.08.2003 22:39
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? MäIte Health 0 05.05.2002 17:56


Sivu luotu: 07:40 (GMT +2).