![]() |
|
|
|||||||
| Society What is wrong with our society? What must we do to make it better? Politics, law, war, racism |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Mun mielestä kaikki koiran vihaajat ssais ampua. Ollaan mietitty tässä, että voisiko sitä ottaa koiran jossakin vaiheessa. Ja jos mulla joskus on koira ja joku tulee sen jätöksistä mulle sanoon, nin voi olla varma, että syötän sille joka joka pätkän mitä siihen hätään löydän..... Toki sitä nyt kattoo pitää, ettei nyt keskelle jalkakäytävää anna niitä tehdä, mutta hei oikeesti... Huvittavinta viellä on se, että koiran jätökset, jotka sinällään on maatuvaa tavaraa, kerätään muovipusseihin...
Carlos the Jackal ------------------------- "I've always believed the cliché that the bass player is never wrong, because all the chords are named from the bass." -A.Laboriel- ------------------------- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kenellä suomenajokoira/koiria | T.T.T | Chit-Chat | 3 | 26.09.2007 20:32 |
| miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
| Saako huoltoautolla kuljettaa koiria? | KooJii | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.02.2006 08:54 |
| Taas suomenruotsalaisia syrjitään! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 7 | 18.08.2003 22:39 |
| Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |