![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
sopivan väljä ![]()
__________________
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
aika horo on - missäspäin sä nyt taukoat ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
nyt ollaa mynämäessä ja tästä huomenna tuuriin ja sieltä kalajoelle yöks. Siis oli tarkotus
![]() Piru ku ois välillä joku hj guru jolla ois ehjempi? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kaivapa vaikkapa jones mansesta (Jouni Järvinen) luurin päähän - eiks tre osus aika hyvin reitille ?
tai Turkkusen motonet / toy edustaja voip olla viel lähempänä
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 03.08.2012 21:43 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tervajoella maasturipurkaamo Ollila: http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-pa...%26+M.+Ollila/
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#6
|
||||
|
||||
|
kyllähän tossa näyttä olevan kirimisvaraa vielä, tuskin kiritty koskaan,
|
|
#7
|
|||
|
|||
Siis siinä nivelessä on suraava rakenne:
Tuo nivelen runko toimii toisena liukupintana, ja toinen liukupinta on jousikuormitteinen mäntä; jota siis jousi painaa kokoajan kiinni kuulaan, joka taasen on kartiolla kiinni sektorivarressa(simpukassa)
Ja tuossa kuvassa tuo jousen muodostama käyntivälys liian suuri. Oikeaa jousen pohjaamiseen aiheuttaa välystä en tiedä, mutta veikkaus 0,5->1mm lienee lähellä????? a) kiristä ylläolevien ohjeiden mukaan, ja pidä huolta että et kiristä liikaa; sillä tuo kartiolla sektorivarressa kiinni oleva pallo on kulunut, ja kun kiristät niin hyvin helposti tulee kirittyä liikaa -> linkkuun käännettäessä jousi pohjaa, ja kaikkein pahimmassa tapauksessa katkaisee pallon akselin/hajottaa nivelen: siis etuakselin ja ohjauspyörän väliltä katoaa yhteys; apua... b) irroita tuo nivel sektorivarresta, ja käännä 90 astetta, ja kiri takaisin kiinni. Mutta jokatapauksessa tuon jousen kuuluu joustaa ohjauksen kaikissa asennoissa! Oliskohan jollain eturenkaiden epätasapainolla osuutta tilanteeseen? Toki uusi nivel olisi varmin ratkaisu... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
tamgearsilla valkeakoskella on hyllyssä noita, just viimeviikolla tilasin sieltä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan HJ:n ohjaus... | tomikoo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 19.10.2008 19:07 |
| AAPUUVA!!! | Hespa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.01.2008 12:31 |
| hj:n ohjaus? | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.04.2007 18:53 |
| sj:n ohjaus? | Turboic | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2004 12:59 |
| viikko trophyyn ja Rankun lodju räjähti AAPUUVA!!! | pee | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.09.2004 20:26 |