Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.06.2004, 13:14
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

kiitosta vaan vastauksista, ei tullut mieleenkään, että ohentaa ne vanhojen varsien palaset sinne väliin, ja sitten uudet päälle.
Mullahan on ne 61 kulmikkaamman malliset varret, eli ne siihen päälle, ja niin, että oikea vasemmalle jne..., niin pysyy kääntökulmat samoina, eli siis varsi linjan ulkopuolella, toisaalta jos ne kääntää taakse, niin tarvis saada o/puolelle 2 vartta päällekkäin ja menee vähän vaikeaksi toteuttaa toyon omilla osilla.

Täytyy varmaan tyytyä jättämään ne etupuolelle, vakiotyyppisellä vinotankokiinnityksellä, onhan ne siellä lehtien päällä aika hyvässä suojassa.

Mitäs jos ne viipaleet hitsaisi toisiinsa kiinni käännön jälkeen, niin ei jää siihen väliin mitään pitkien pulttien varassa heiluvaa muljuliitosta??, eihän näitä saanut hitsailla, mutta kun on kuitenkin 70% katukäyttöä niin...

Toyota-laatuun voit luottaa... ja paskat...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Hoojiin ohjausvarret ja alalaput Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 12.02.2008 16:29
O: Lj:n jäädytin ja ohjausvarret Rune O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.08.2007 21:42
O: Portaali volvon ohjausvarret PIRSSI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.04.2006 20:42
M: BJ-40 ohjausvarret MK O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.12.2005 19:23
o:bj/hj raidetanko ja ohjausvarret O/M/V Muut 0 28.06.2005 23:20


Sivu luotu: 22:56 (GMT +2).