![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Tervetuloa vaan ![]() Ottaa omat eväät mukaan, niin tua saa grillata, ja juomingit saa jääkaappiin.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kai munkin täytyy sit ehkä tulla, että saadaan edes yks hieno vehje pelipaikalle
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään tuli leima hodariin, joten eiköhän tulla taas, kun äsken tuli jo sovittua rengaskaupatkin sinne paikan päälle...
|
|
||||
|
||||
![]()
Teretulemast vaan
![]() Muistakaa ottaa makkaraa & juotavaa mukaan, tulossa on kuuma päivä. Mulla on kyllä sit iso jääkaappi mukana... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ihanko aikuistenoikeesti olis hyvä olla jo kasin maissa paikalla vai?? Tiän kyllä et jos lähemmäs kymmentä on tulos ni siel SAATTAA olla pari muutaki vekotinta ja määrätyt risteykset ihan jumissa.Löytyykös meikäläiset sit jostaki ulkokaarteesta niinku vissii ed vuosina ollu?? Edellisestä osallistumisesta ko tapahtumaan on vierähdelly jo hyvä tovi..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pick-Nick Forssassa 7.8.2011 | Rompe1 | Tapahtumat | 38 | 08.08.2011 10:24 |
Pick-Nick Harrasteajoneuvotapahtuma 1.8.2010 | Rompe1 | Tapahtumat | 38 | 02.08.2010 19:58 |
Harrasteajoneuvo tapahtuma pick-nick Forssa | elhapero | Tapahtumat | 0 | 24.07.2010 21:17 |
PICK-NICK | Rompe1 | Tapahtumat | 55 | 04.08.2009 21:45 |