Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.07.2012, 14:00
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Oletko koskaan tilannut tuolta?
Miten onnistuu ja tuleeko mitä kaikkia tulli ym maksuja lisäksi?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.07.2012, 14:28
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Miten onnistuu ja tuleeko mitä kaikkia tulli ym maksuja lisäksi?
Näyttää onnistuvan. Maksuja tulee rahtikulut (varmaan n. $100, jos tilaat niin ennen lopullista tilausvahvistusta parin-kolmen päivän sisään ilmoitetaan sulle sähköpostilla mitä tulee maksamaan)+ tullia osan+rahdin hinnasta 4,5% (tai jotain tätä luokkaa) + koko könttäsummalle täällä päässä alvi 23% päälle. Onnistuu nykyään netissä tullata.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.07.2012, 16:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Oletko koskaan tilannut tuolta?
Miten onnistuu ja tuleeko mitä kaikkia tulli ym maksuja lisäksi?
Muutaman kerran olen tilannut, ja homma toimii erittäin hyvin. Jos tavara on heillä hyllyssä niin tavarat tulee hyvinkin viikossa. Fedexillä/ UPS:llä kandee ottaa tavarat (itellä Fedexistä paremmat kokemukset), joskus ehdottavat myös USPS:ää mutta en suosittele (vakuutukset, kadonneita lähetyksiä, yms..).


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Näyttää onnistuvan. Maksuja tulee rahtikulut (varmaan n. $100, jos tilaat niin ennen lopullista tilausvahvistusta parin-kolmen päivän sisään ilmoitetaan sulle sähköpostilla mitä tulee maksamaan)+ tullia osan+rahdin hinnasta 4,5% (tai jotain tätä luokkaa) + koko könttäsummalle täällä päässä alvi 23% päälle. Onnistuu nykyään netissä tullata.
Juuri näin. Kuljetuskulut tuolta on isommille erille ihan ok, jossain yksittäisissä pikkutavaroissa voi olla jopa kohtuuttomat
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.09.2012, 18:55
JaKo:n Avatar
JaKo JaKo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.11.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 63
Perusasetus

Perjantaina alkoi grandin valot temppuilemaan.

Parkit, vilkut jne toimii normaalisti, mutta kun laittaa valokatkaisijasta ajovalot päälle, oikea etuvalo välähtää, valokytkimen tienoilla naksahtaa rele tms.. parkit ja sisävalot kojelauta jne... himmenee aina kun valot yrittää syttyä. Sama jatkuu about sekunnin sykkeellä.

Noh, raapasin kojelaudan auki ja sieltä paljastui tuommoinen:


Tuo valopotikan yläpuolella on se "rele" tms, joka tuossa ilmeisesti temppuilee.


Onko kukaan tutustunut vastaavan sielunelämään, mikä mahtaa olla lutikan funktio ja onko helppoa korjausta olemassa? Tai olisiko kellään ylimäärästä vastaavaa kytkintä ylimääräisenä?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.09.2012, 21:20
qaw qaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.07
Sijainti: Kempele
Viestit: 155
Perusasetus

Kannattaa kaivella www.jeepforum.com - sieltä ainakin uudemman ZJ:n sähköongelmiin löytyi kiitettävästi neuvoja ihan kuvien kanssa.

Mutta lainaanpa samalla tätä topiccia. Tuolla Quadratecilla on kaksi erilaista pakettia tuosta viskosta, toisessa tuleek ketjut sun muut mukana. Onko mitään järkeä tilata sitä kalliimpaa settiä, mikä näissä yleensä menee? Visko mulla vissiin on totaalijumissa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.09.2012, 23:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Ei se uusi ketju pahaa tee, eli ottaisin sen paketin missä tulee mukana. Varsin helppo vaihtaa samalla kun ottaa häntäkappaleen irti viskon vaihtamiseksi. Jossain vaiheessa se ketju kuitenkin venyy..

Meinasin ittelle ottaa ihan saman paketin missä tulee uusi visko + ketju ja pari pikkuhilpettä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.12.2015, 22:39
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Holkit sorvattu, eli tuo on kahdessa osassa ja ne menee tuon uniballin sisälle, joten nyt käy 12mm pultti.
Kiitokset Suopajalle



JKS:n tanko saapui tänään:



__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.12.2015, 19:18
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

miten -95 zjssa on puhaltimen moottorin ohjaus, onko jotain vastuskorttia vai nopeus saadetaan nupissa olevilla vastuksilla? moottori pelaa, mut pelkastaan taysilla, mistahan ehtis vikaa?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.01.2016, 14:05
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Onko kukaan teettänyt noita vaihdelaatikon öljylinjoja hydrauliikkaletkusta?
Näyttää tuolta syylärin luota tiputtavan jatukasti enemmän, joten meinasin että kokonaan uudet linjat laittaa..

Löytyykö noihin sopivia päitä? Millasta letkua? Osaisin vähän kysellä kustannuksia paikallisesta liikkeestä.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.01.2016, 16:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Machist Näytä viesti
Onko kukaan teettänyt noita vaihdelaatikon öljylinjoja hydrauliikkaletkusta?
Näyttää tuolta syylärin luota tiputtavan jatukasti enemmän, joten meinasin että kokonaan uudet linjat laittaa..
En ole teettänyt, mutta tarkoitus on itsellekin teettää yhdestä letkusta per suunta uudet. Luultavimmin hytikkaletkua metallipunoskuorella. Samalla vähän uusi reititys.


Lainaus:
Löytyykö noihin sopivia päitä? Millasta letkua? Osaisin vähän kysellä kustannuksia paikallisesta liikkeestä.
Hytikkaletkua pitäisi olla, kaikki tavalliset öljy- tai bensaletkut ei kestä ATF:ää. Hydrauliletkujen pitäisi kestää ilman hämminkiä.

Liitoksien kierteet on jossain määrin erikoisia, en vain muista kuolemaksenikaan mitä mikäkin on. Melkein helpoin irrottaa letkut ja ottaa liikkeeseen mukaan, siellä tunnistanevat mikä kierre missäkin kohdassa on.
Laatikossa on muistaakseni menoletkulle pikalukitus, paluu on ihan kierteellä. Pikalukitusta varten on oma välinippa, sen kun irrottaa niin saa letkun suoraan laatikkoon kiinni.

Se mitä omaa olen katsonut, niin muistaakseni 45° tai 90° lähtö olisi paikallaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.09.2012, 08:06
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.069
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JaKo Näytä viesti
Perjantaina alkoi grandin valot temppuilemaan.

Parkit, vilkut jne toimii normaalisti, mutta kun laittaa valokatkaisijasta ajovalot päälle, oikea etuvalo välähtää, valokytkimen tienoilla naksahtaa rele tms.. parkit ja sisävalot kojelauta jne... himmenee aina kun valot yrittää syttyä. Sama jatkuu about sekunnin sykkeellä.

Noh, raapasin kojelaudan auki ja sieltä paljastui tuommoinen:


Tuo valopotikan yläpuolella on se "rele" tms, joka tuossa ilmeisesti temppuilee.


Onko kukaan tutustunut vastaavan sielunelämään, mikä mahtaa olla lutikan funktio ja onko helppoa korjausta olemassa? Tai olisiko kellään ylimäärästä vastaavaa kytkintä ylimääräisenä?
Tuo rele on lämpörele ja se sammuttaa sähköt, kun kuormaa on liikaa, yleensä H4:sen kanta on silloin oikosulussa!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 03.09.2012, 19:59
JaKo:n Avatar
JaKo JaKo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.11.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 63
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Tuo rele on lämpörele ja se sammuttaa sähköt, kun kuormaa on liikaa, yleensä H4:sen kanta on silloin oikosulussa!!
Tämä osui 100% oikeaan. Eikä ilmeisesti ensimmäinen kerta kun kanta oli jo kertaalleen vaihdettu.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 05.09.2012, 21:28
qaw qaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.07
Sijainti: Kempele
Viestit: 155
Perusasetus

Lainataan tätä "yleistä" ZJ-topiccia kun en nyt parempaakaan keksi. Mahtaako olla vika vai ominaisuus kun omassa -98 5.9 ZJ:ssä cruise käyttäytyy varsin kummallisesti.

100-120 vauhdissa tuntuu niinkuin arpoisi momentiinmuuntimen lukkoa vähän väliä päälle ja pois, pääasiassa tasamaalla tai todella loivassa ylämäessä. Auto pitää tällöin aina pienen nykäisyn ja kierroslukumittarin neula heilahtaa ylöspäin. Itse saan saman efektin toistettua painamalla kevyesti kaasua ja nostamalla jalan kaasupolkimelta nopeasti. Ei tuo sinänsä mitään käyttöä haittaa mutta kovasti nuo nykäisyt ärsyttää ja ei kai tuo pidemmän päälle voi hyvää tehdä laatikollekaan.

~70 vauhdissa tuo efekti sitten jo moninkertaistuukin eli kaasu humppaa jatkuvasti päälle pois ja cruisen käyttö on totaalisen mahdotonta.

Viskohan tuossa on tosiaan jumissa eli mahtaisiko pelkkä ylimääräinen kuormitus aiheuttaa ongelman, ei toisaalta luulisi tasaisessa ajossa tulevan noin selvästi ilmi.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 05.09.2012, 21:48
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja qaw Näytä viesti
Lainataan tätä "yleistä" ZJ-topiccia kun en nyt parempaakaan keksi. Mahtaako olla vika vai ominaisuus kun omassa -98 5.9 ZJ:ssä cruise käyttäytyy varsin kummallisesti.

100-120 vauhdissa tuntuu niinkuin arpoisi momentiinmuuntimen lukkoa vähän väliä päälle ja pois, pääasiassa tasamaalla tai todella loivassa ylämäessä. Auto pitää tällöin aina pienen nykäisyn ja kierroslukumittarin neula heilahtaa ylöspäin. Itse saan saman efektin toistettua painamalla kevyesti kaasua ja nostamalla jalan kaasupolkimelta nopeasti. Ei tuo sinänsä mitään käyttöä haittaa mutta kovasti nuo nykäisyt ärsyttää ja ei kai tuo pidemmän päälle voi hyvää tehdä laatikollekaan.

~70 vauhdissa tuo efekti sitten jo moninkertaistuukin eli kaasu humppaa jatkuvasti päälle pois ja cruisen käyttö on totaalisen mahdotonta.

Viskohan tuossa on tosiaan jumissa eli mahtaisiko pelkkä ylimääräinen kuormitus aiheuttaa ongelman, ei toisaalta luulisi tasaisessa ajossa tulevan noin selvästi ilmi.
tps.. kaasun asentotunnistin tuossakin varmaan se syyllinen mitä ensin ehdottaisin kun kerran cruiseenkin vaikuttaa... kun toinen vikakohde tulis mieleen jarruvalokatkaisia, mutta se nyppis kyllä sitä cruiseakin pois päältä eikä vaan lukkoa... aika yleinen zj vika se tps likainen/kulunut jamantilta tahi rockauto.com löytyy ratkaisu siihenkin...

toki sen lukon pitäis hummata samalla tavalla myös tasakaasuajossa ilman cruiseakin...
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 05.09.2012, 22:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja qaw Näytä viesti
Lainataan tätä "yleistä" ZJ-topiccia kun en nyt parempaakaan keksi. Mahtaako olla vika vai ominaisuus kun omassa -98 5.9 ZJ:ssä cruise käyttäytyy varsin kummallisesti.

100-120 vauhdissa tuntuu niinkuin arpoisi momentiinmuuntimen lukkoa vähän väliä päälle ja pois, pääasiassa tasamaalla tai todella loivassa ylämäessä. Auto pitää tällöin aina pienen nykäisyn ja kierroslukumittarin neula heilahtaa ylöspäin. Itse saan saman efektin toistettua painamalla kevyesti kaasua ja nostamalla jalan kaasupolkimelta nopeasti. Ei tuo sinänsä mitään käyttöä haittaa mutta kovasti nuo nykäisyt ärsyttää ja ei kai tuo pidemmän päälle voi hyvää tehdä laatikollekaan.
Kyllä toi enempi ominaisuus tuntuu olevan kuin vika. Itellä ollut koko ajan vähän vastaava, ja lukon joutuu välillä "huijaamaan" kaasulla päälle. Se kyllä sitten pysyy päällä kunhan ei liilaa höllää tai paina kaasua n. yli puolevälin. TPS:n vaihto ei auttanut, ja toisaalta aiemmin ei ollut laatikossakaan vikaa ennenkuin hetki sitten kun ykkönen teki tenät.

Jenkkifoorumit myös sanoo tuon olevan ihan ominaisuus.

Lainaus:
~70 vauhdissa tuo efekti sitten jo moninkertaistuukin eli kaasu humppaa jatkuvasti päälle pois ja cruisen käyttö on totaalisen mahdotonta.

Viskohan tuossa on tosiaan jumissa eli mahtaisiko pelkkä ylimääräinen kuormitus aiheuttaa ongelman, ei toisaalta luulisi tasaisessa ajossa tulevan noin selvästi ilmi.
Alle 70 vauhdissa mulla ei ole ikinä lukinnutkaan (eikä kait pitäisikään) - ja tämä siis nopeussignaaliin perustuvaa, koska tulos ihan sama onko ajanut isoilla vai pikkurenkailla, tai millä vain välityksillä.. eli mittarivirheestä riippumatta nopeusmittarin näyttämänä 70km/h on alaraja. Laatikon nopeusanturi on laatikon takaosassa ja käsittääkseni määrittää osin tätä momentinmuuntimen lukitusta. Ei pidä sekoittaa nopeusmittarin anturiin tosin, joka on jakiksessa vaikka lodjun ulosmenoakseli samaa kierrosnopeutta pyöriikin jakoaskin pääakselin kanssa.

Lukon toiminta ei riipu viskosta, olen ajanut etukardaani irtikin pari keetaa ja ihan samalla lailla toimii aina..

Edit: pitää kyllä tutkia muuttuuko lukon käytös, kun saan sen uuden laatikon nopeusanturin.. voihan siitäkin johtua lukon outoudet.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 05.09.2012 22:45
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 06.09.2012, 12:59
petpi petpi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 251
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja qaw Näytä viesti
Lainataan tätä "yleistä" ZJ-topiccia kun en nyt parempaakaan keksi. Mahtaako olla vika vai ominaisuus kun omassa -98 5.9 ZJ:ssä cruise käyttäytyy varsin kummallisesti.

100-120 vauhdissa tuntuu niinkuin arpoisi momentiinmuuntimen lukkoa vähän väliä päälle ja pois, pääasiassa tasamaalla tai todella loivassa ylämäessä. Auto pitää tällöin aina pienen nykäisyn ja kierroslukumittarin neula heilahtaa ylöspäin. Itse saan saman efektin toistettua painamalla kevyesti kaasua ja nostamalla jalan kaasupolkimelta nopeasti. Ei tuo sinänsä mitään käyttöä haittaa mutta kovasti nuo nykäisyt ärsyttää ja ei kai tuo pidemmän päälle voi hyvää tehdä laatikollekaan.

~70 vauhdissa tuo efekti sitten jo moninkertaistuukin eli kaasu humppaa jatkuvasti päälle pois ja cruisen käyttö on totaalisen mahdotonta.

Viskohan tuossa on tosiaan jumissa eli mahtaisiko pelkkä ylimääräinen kuormitus aiheuttaa ongelman, ei toisaalta luulisi tasaisessa ajossa tulevan noin selvästi ilmi.
Vuodatin kanssa tuolla Timon käyttisprojekti -topikissa vastaavanlaisesta muuntimen lukittumisongelmasta.
Tämän päivää lueskellut nettiä. Jotkut ovat jopa saaneet ratkaistua ko. ongelmaa.
mm.
- Viallinen TPS saattaa aiheuttaa 300 - 500 rpm heittoa ja se aiheuttaa OD:n tippumista päältä. --> TPS:n vaihto
- TV kaapelin kiristäminen parilla napsulla
- Laatikko käy liian kuumana ja tiputtaa OD:n pois päältä.
The PCM(powertrain Control Module) prevents engagement of the converter clutch and overdrive clutch, when fluid temperature is below approximately 10°C. If fluid temperature exceeds 126°C, the pcm causes a 4-3 downsift and engage the converter. Engagement is according to the third gear converter clutch engagement schedule. The overdrive OFF lamp in the instrument panel illuminates when the shift back to third occurs. The transmission will not allow fourth gear operation until fluid temperature decreases to approximately 110°C.
- Transgo TFOD Jr shiftkit (ilmeisesti korjaa öljynpaineita oikeiksi)
http://motors.shop.ebay.com/eBay-Mot...0.l1313&_rdc=1
- valve body uusiksi

46RE TSM http://www.mopar4life.com/autoindex/...6re-manual.pdf

__________________
________________

-98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 22.10.2013, 08:51
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JaKo Näytä viesti
Tämä osui 100% oikeaan. Eikä ilmeisesti ensimmäinen kerta kun kanta oli jo kertaalleen vaihdettu.
Juu pitää paikkaansa, itsellä KJ:ssä on sama ongelma ei pysy pitkät päällä, kun toisen lampun kanta on hapettunut ja ei saa maata kunnolla.
Pitkät (lisäpitkät katolla) sain kumminkin toimimaan kun laittoi vain parkit päälle + sumuvalot. No täytyy vaihtaa uudet pistokkeet molempiin lamppuihin... motonetistä löytyi edullisesti valmiita johdoilla varustettuja, tais olla vielä kolmea eri mallista.
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 05:48 (GMT +2).