Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.07.2012, 18:47
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Loma loppui

__________________
HJ61
MMC
  #2  
Vanha 30.07.2012, 20:27
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Angry

piittaamattomuus liikenteessä


Onko mulla joku näköharha vai huono tuuri vai onko jonkun muunkin mielestä punaisia päin ajaminen lisääntynyt ? tänään olin kauppareissulla ja liikennevaloissa on ihan ihme touhua. Perävaunullinen henkilöauto ajaa melkein toisen kylkeen punaista päin, kuormuri painaa vierestä ihan sumona punaisilla 60 alueella...

Toisessa risteyksessä itse tulin juuri ja juuri vihreillä eli sivusilmällä näin kun keltainen just vaihtui kun ajoin sen ohi, niin mun takaa tulee vielä 3 autoa, yksikään ei ollut vähääkään kiinnostunut pysähtymään. Kyse oli vasemmalle kääntyvästä kaistasta, jossa edessä olevan tietyöhidastepompun takia ei vauhtia voinut olla kuin 30 jos ei halunnut kaivaa pipoaan auton katosta tai muniaan penkin jousista.

Toisessa risteyksessä mopopoika sentään jarrutti valoihin, pisteet hänelle

Mikä helvetin narsistipaskajengi on vallannut tiet ? mihinkä voi olla niin kiire ?

Toki asian toinen puoli on liikennevalojen ajoitus ja suunnittelu. Kuinkahan usein noita käytännön tilanteita itse valosuunnittelijat käyvät katsomassa ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
  #3  
Vanha 31.07.2012, 12:10
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Onko mulla joku näköharha vai huono tuuri vai onko jonkun muunkin mielestä punaisia päin ajaminen lisääntynyt ? tänään olin kauppareissulla ja liikennevaloissa on ihan ihme touhua. Perävaunullinen henkilöauto ajaa melkein toisen kylkeen punaista päin, kuormuri painaa vierestä ihan sumona punaisilla 60 alueella...

Toisessa risteyksessä itse tulin juuri ja juuri vihreillä eli sivusilmällä näin kun keltainen just vaihtui kun ajoin sen ohi, niin mun takaa tulee vielä 3 autoa, yksikään ei ollut vähääkään kiinnostunut pysähtymään. Kyse oli vasemmalle kääntyvästä kaistasta, jossa edessä olevan tietyöhidastepompun takia ei vauhtia voinut olla kuin 30 jos ei halunnut kaivaa pipoaan auton katosta tai muniaan penkin jousista.

Toisessa risteyksessä mopopoika sentään jarrutti valoihin, pisteet hänelle

Mikä helvetin narsistipaskajengi on vallannut tiet ? mihinkä voi olla niin kiire ?

Toki asian toinen puoli on liikennevalojen ajoitus ja suunnittelu. Kuinkahan usein noita käytännön tilanteita itse valosuunnittelijat käyvät katsomassa ?
Ei mikään narsistipaska jengi vaan suomalainen "vitut muista" asenne ja piittaamattomuus. Oulussakin näkee tuota päin punaisia ajamista aika paljon ja välillä ihmetyttää että kuinka vähän ihmiset ajattelee sitä että kun ajavat päin punaisia että jos joku ajaakin eteen.
  #4  
Vanha 01.08.2012, 07:57
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Ei mikään narsistipaska jengi vaan suomalainen "vitut muista" asenne ja piittaamattomuus. Oulussakin näkee tuota päin punaisia ajamista aika paljon ja välillä ihmetyttää että kuinka vähän ihmiset ajattelee sitä että kun ajavat päin punaisia että jos joku ajaakin eteen.
Ite säikyttelen täällä Kuopiossa päin punasia tulijoita. Monta kertaa ollut hyviä ilmeitä kun fiikkus syöksyy valoista valonnopeudella tiellä, välittömästi kun on vain vihreä valo napsahtanut päälle...

Tämän kesän aikana on tuntunut varsinkin, että kaiken maailman tontut on taas liikenteessä. Verenpainetta tuppaa joka kerta nostamaan kun liikenteeseen menee. Jos ei ole noita päin punasia tulijoita, on vähintään ihmisiä joilla ei pää käänny kaistanvaihdossa ja juuri silloin itte olet kuolleessa kulmassa. Tänne kun on nyt viimein ruennut tulemaan liikenneympyröitä, ei niissäkään osata ajaa, tullaan ympyrään väistämättä mitään ja jos satut itte olemaan jo siellä pympyrässä keskarit heiluu ja valot vilkkuu... Pitänee rueta pitämään putkenpätkää mukana ja rueta kyselemään niiltä erkeleiltä jotta mitä vittua...
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla
  #5  
Vanha 01.08.2012, 08:55
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Ite säikyttelen täällä Kuopiossa päin punasia tulijoita. Monta kertaa ollut hyviä ilmeitä kun fiikkus syöksyy valoista valonnopeudella tiellä, välittömästi kun on vain vihreä valo napsahtanut päälle...

Tämän kesän aikana on tuntunut varsinkin, että kaiken maailman tontut on taas liikenteessä. Verenpainetta tuppaa joka kerta nostamaan kun liikenteeseen menee. Jos ei ole noita päin punasia tulijoita, on vähintään ihmisiä joilla ei pää käänny kaistanvaihdossa ja juuri silloin itte olet kuolleessa kulmassa. Tänne kun on nyt viimein ruennut tulemaan liikenneympyröitä, ei niissäkään osata ajaa, tullaan ympyrään väistämättä mitään ja jos satut itte olemaan jo siellä pympyrässä keskarit heiluu ja valot vilkkuu... Pitänee rueta pitämään putkenpätkää mukana ja rueta kyselemään niiltä erkeleiltä jotta mitä vittua...
Juu, ympyrät on kivoja, mutta niissä tarttee olla selkeät säännöt. Porvoossa on muutama ympyrä ja aikaisemmin niissä ajettiin ihan kiltisti, mutta nyt muuttuneet hieman sumeammiksi nuo säännöt

Otetaan silti ihan rauhallisesti tuolla yhteisessä liikenteessä niin kaikki pääsevät sinne minne ovatkaan menossa
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
  #6  
Vanha 01.08.2012, 12:35
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Otetaan silti ihan rauhallisesti tuolla yhteisessä liikenteessä niin kaikki pääsevät sinne minne ovatkaan menossa
Ääni tälle !
__________________
Tumpula Racing Team
  #7  
Vanha 01.08.2012, 12:38
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Miten aina juu" pikku huolto" muuttuu helvetilliseksi remontiksi
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
  #8  
Vanha 01.08.2012, 20:16
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Ei mikään narsistipaska jengi vaan suomalainen "vitut muista" asenne ja piittaamattomuus. Oulussakin näkee tuota päin punaisia ajamista aika paljon ja välillä ihmetyttää että kuinka vähän ihmiset ajattelee sitä että kun ajavat päin punaisia että jos joku ajaakin eteen.
Oulussa!!! Onnikka hommissa tuli sielläkin pyörittyä niin silloin siellä pisti silmään se että jos valoissa olin ensimmäisenä ja laiskana päästin kytkinjalan vapaalle eli vaihe myös ,niin niin nopeasti ei ilmakepistä saanu pykälää silmään että vihreillä olisi valoista kerenny. Risteyksiä en tietenkään muista mutta kaupunki jäi mieleen sekä tuosta että mielenkiintoisesta paikallisesta väistämistavasta motarilla...

Mutta muuten ei ny vituta mikään pahemmin vaikka toisinkin voisi luulla...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #9  
Vanha 03.08.2012, 10:43
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 793
Perusasetus

Ihmiset jotka kyselevät tavarasta ja jo "lupaavat" ostaa, mutta sitten jättävät asian eivätkä vaivaudu vastaamaan edes kyselyyn ollaanko kauppoja tekemässä vai ei.
  #10  
Vanha 03.08.2012, 11:03
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Ihmiset jotka kyselevät tavarasta ja jo "lupaavat" ostaa, mutta sitten jättävät asian eivätkä vaivaudu vastaamaan edes kyselyyn ollaanko kauppoja tekemässä vai ei.
Tainneet saada sitten tavaraa muualta ja unohtunut koko homma. Olisihan se paikallaan kertoa heti, jos on katselemassa myös muita vaihtoehtoja, eli ettei ole mikään kättä päälle ja käsirahaa -tapaus, vaikka kyseleekin.
__________________
Jukka
  #11  
Vanha 03.08.2012, 11:24
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Kaikki.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Elämä vituttaa mika Bullshit 20 26.11.2003 11:10
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 04:15 (GMT +2).