![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Loma loppui
__________________
HJ61 MMC |
|
#2
|
|||
|
|||
piittaamattomuus liikenteessä
Onko mulla joku näköharha vai huono tuuri vai onko jonkun muunkin mielestä punaisia päin ajaminen lisääntynyt ? tänään olin kauppareissulla ja liikennevaloissa on ihan ihme touhua. Perävaunullinen henkilöauto ajaa melkein toisen kylkeen punaista päin, kuormuri painaa vierestä ihan sumona punaisilla 60 alueella...
![]() Toisessa risteyksessä itse tulin juuri ja juuri vihreillä eli sivusilmällä näin kun keltainen just vaihtui kun ajoin sen ohi, niin mun takaa tulee vielä 3 autoa, yksikään ei ollut vähääkään kiinnostunut pysähtymään. Kyse oli vasemmalle kääntyvästä kaistasta, jossa edessä olevan tietyöhidastepompun takia ei vauhtia voinut olla kuin 30 jos ei halunnut kaivaa pipoaan auton katosta tai muniaan penkin jousista. Toisessa risteyksessä mopopoika sentään jarrutti valoihin, pisteet hänelle ![]() Mikä helvetin narsistipaskajengi on vallannut tiet ? mihinkä voi olla niin kiire ? Toki asian toinen puoli on liikennevalojen ajoitus ja suunnittelu. Kuinkahan usein noita käytännön tilanteita itse valosuunnittelijat käyvät katsomassa ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tämän kesän aikana on tuntunut varsinkin, että kaiken maailman tontut on taas liikenteessä. Verenpainetta tuppaa joka kerta nostamaan kun liikenteeseen menee. Jos ei ole noita päin punasia tulijoita, on vähintään ihmisiä joilla ei pää käänny kaistanvaihdossa ja juuri silloin itte olet kuolleessa kulmassa. Tänne kun on nyt viimein ruennut tulemaan liikenneympyröitä, ei niissäkään osata ajaa, tullaan ympyrään väistämättä mitään ja jos satut itte olemaan jo siellä pympyrässä keskarit heiluu ja valot vilkkuu... Pitänee rueta pitämään putkenpätkää mukana ja rueta kyselemään niiltä erkeleiltä jotta mitä vittua...
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Otetaan silti ihan rauhallisesti tuolla yhteisessä liikenteessä niin kaikki pääsevät sinne minne ovatkaan menossa
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ääni tälle !
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Miten aina juu" pikku huolto" muuttuu helvetilliseksi remontiksi
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta muuten ei ny vituta mikään pahemmin vaikka toisinkin voisi luulla...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Ihmiset jotka kyselevät tavarasta ja jo "lupaavat" ostaa, mutta sitten jättävät asian eivätkä vaivaudu vastaamaan edes kyselyyn ollaanko kauppoja tekemässä vai ei.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Tainneet saada sitten tavaraa muualta ja unohtunut koko homma. Olisihan se paikallaan kertoa heti, jos on katselemassa myös muita vaihtoehtoja, eli ettei ole mikään kättä päälle ja käsirahaa -tapaus, vaikka kyseleekin.
__________________
Jukka |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kaikki.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |