Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.07.2012, 15:42
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Thumbs down

Onnettomat kolhijapysäköijät


Duuniliisarissa keväällä kolhittiin parkkipaikalla vasen takalokari ja nyt sitten oikea ovi. muuten ehjä auto mutta menee näköjään paskaksi parkkihallissa

__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
  #2  
Vanha 26.07.2012, 16:39
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Duuniliisarissa keväällä kolhittiin parkkipaikalla vasen takalokari ja nyt sitten oikea ovi. muuten ehjä auto mutta menee näköjään paskaksi parkkihallissa
Eikä tietenkään valvontakameraa lähistöllä?
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
  #3  
Vanha 26.07.2012, 17:09
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Eikä tietenkään valvontakameraa lähistöllä?
Juu, olisikin ollut..., ei mahda mitään, täytyisi varmaan laitella vaikka vanhat autonrenkaat katolta roikkumaan kylkiin niinkuin noissa vanhoissa höyrypaateissa ja hinaajissa niin vähenisi tuo ovien kolhimisinto
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
  #4  
Vanha 26.07.2012, 17:45
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Duuniliisarissa keväällä kolhittiin parkkipaikalla vasen takalokari ja nyt sitten oikea ovi. muuten ehjä auto mutta menee näköjään paskaksi parkkihallissa
On nykyään noi parkkihallit ja -paikat niin ahtaita, että aika paljon tulee kaikenlaisia kolhuja autoon. Liisarin hyvä puoli on se, että näissä tapauksissa voi vaan hymyillä ja ottaa rennosti
__________________
Tumpula Racing Team
  #5  
Vanha 26.07.2012, 17:51
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
On nykyään noi parkkihallit ja -paikat niin ahtaita, että aika paljon tulee kaikenlaisia kolhuja autoon. Liisarin hyvä puoli on se, että näissä tapauksissa voi vaan hymyillä ja ottaa rennosti
Juu, näinhän se on, mutta siltikin ihmetyttää ihmisten piittaamattomuus. Huoletta vaan naarmua kylkeen ja äkkiä pois... Eihän kukaan vaan huomannut...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
  #6  
Vanha 26.07.2012, 18:11
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Mite jos tommosii laittas kylelle kun ei siellä etelässä onnistu nuo ajohommat ?



Nim. Kattokaiteet Kunniaan.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
  #7  
Vanha 26.07.2012, 18:15
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Mite jos tommosii laittas kylelle kun ei siellä etelässä onnistu nuo ajohommat ?



Nim. Kattokaiteet Kunniaan.
Juu, noita mulla olisi jo muutama vapaanakin. Ne kattokaiteet vaan puuttuu olisihan noi hiukka kätevämpiäkin kuin ne vanhat autonrenkaat
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
  #8  
Vanha 26.07.2012, 19:32
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Juu, näinhän se on, mutta siltikin ihmetyttää ihmisten piittaamattomuus. Huoletta vaan naarmua kylkeen ja äkkiä pois... Eihän kukaan vaan huomannut...
Eipä ole koskaan kukaan jättänyt lappua tuulilasinpyyhkijän alle, kun auton kylkeen ilmestynyt uusi lommo. Eli välinpitämätöntä asennetta on tosiaan liikkeellä.
__________________
Tumpula Racing Team
  #9  
Vanha 27.07.2012, 21:43
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

On se vaan niin v***un hienoo olla Suomalainen..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...90837_uu.shtml
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
  #10  
Vanha 27.07.2012, 22:47
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Pitkä työpäivä takana ja ideana rasvata kartaani kotiin päästyä patrollista. Samantien kun pääsee auton alle, jostakin haisee diesel. No tankkihan se on ruostunut etupuolelta puhki!! Selvis sekin, että miksi auto söi niin paljon polttoainetta kerrasta. Luulin hyppäyksen kulutuksessa johtuvan hevoskopin vedosta, mutta ei väkisin.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
  #11  
Vanha 27.07.2012, 22:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Pitkä työpäivä takana ja ideana rasvata kartaani kotiin päästyä patrollista. Samantien kun pääsee auton alle, jostakin haisee diesel. No tankkihan se on ruostunut etupuolelta puhki!! Selvis sekin, että miksi auto söi niin paljon polttoainetta kerrasta. Luulin hyppäyksen kulutuksessa johtuvan hevoskopin vedosta, mutta ei väkisin.
Hiero ensiavuksi mäntysaippuaa vuotokohtaan.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Elämä vituttaa mika Bullshit 20 26.11.2003 11:10
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 16:46 (GMT +2).