![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Onnettomat kolhijapysäköijätDuuniliisarissa keväällä kolhittiin parkkipaikalla vasen takalokari ja nyt sitten oikea ovi. muuten ehjä auto mutta menee näköjään paskaksi parkkihallissa![]() ![]() ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eikä tietenkään valvontakameraa lähistöllä?
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Juu, olisikin ollut..., ei mahda mitään, täytyisi varmaan laitella vaikka vanhat autonrenkaat katolta roikkumaan kylkiin niinkuin noissa vanhoissa höyrypaateissa ja hinaajissa niin vähenisi tuo ovien kolhimisinto
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mite jos tommosii laittas kylelle kun ei siellä etelässä onnistu nuo ajohommat ?
![]() ![]() Nim. Kattokaiteet Kunniaan.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
olisihan noi hiukka kätevämpiäkin kuin ne vanhat autonrenkaat
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Eipä ole koskaan kukaan jättänyt lappua tuulilasinpyyhkijän alle, kun auton kylkeen ilmestynyt uusi lommo. Eli välinpitämätöntä asennetta on tosiaan liikkeellä.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#9
|
||||
|
||||
|
On se vaan niin v***un hienoo olla Suomalainen..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...90837_uu.shtml
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Pitkä työpäivä takana ja ideana rasvata kartaani kotiin päästyä patrollista. Samantien kun pääsee auton alle, jostakin haisee diesel. No tankkihan se on ruostunut etupuolelta puhki!! Selvis sekin, että miksi auto söi niin paljon polttoainetta kerrasta. Luulin hyppäyksen kulutuksessa johtuvan hevoskopin vedosta, mutta ei väkisin.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |