![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Taitaa olla tollanen commonrail-painetta huijaava versio tuo Racechip (toimiikohan tuo Ultimate-boksi samalla lailla?). Eli erottaa toisistaan siitä että tuleeko commonrailin paineanturin väliin vai suuttimien johtojen väliin se boksi. Ite tykänny Steinbauerin purkeista, tulee tasaiseen lisää voimaa eikä kulutuskaan nouse. Nyt tykitetty n. 70 tkm Corolla Versolla (2.0 D-4D -05) boksi kiinni, mittarissa 450 tkm ja ihan asiallisesti jaksaa mennä ilman ongelmia. Ilmoitetut lisäkonit ja vääntö varmasti tulleet käyttöön, ei jää epäselväksi. Käytettynä löytyy järkevään hintaan ja tietyt mallit voi koodauttaa uusiks (sopimaan eri autoon) lähettämällä purnukan Itävaltaan (en tiedä osaisko Muukkonen koodata myös). Kulutus voi teoriassa vähän laskeakin, mutta jos polettaa niin kyllähän sen enemmänkin saa viemään. Mutta yleisesti ottaen, ei nää kulutukseen vaikuta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ehkä käyttäsin ihan ammattilaisella kumminkin ohjelmoimassa jo tuohon 500€. Semmonenn mikä ajetaan penkissä. Saa varmaan parhaan vastineen rahalle. http://www.findiesel.fi/ Tuolla käytin oman passatin harmi vaan kun ei päässy penkissä ajamaan kun ei oo kuin 2wd penkki.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Suosittelen kumminkin on sen verran uus auto kyseessä ja kannnattaa miettiä myös voimansiirtoa että kestää kytkimet sun muut. Äkkiä säästää jo polttoaineessa ainakin omassa autossa putos n.0,5 litraa keskimäärin. Ottaa entisen ohjelman talteen jotta saa myös tarvittaessa palautettua.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuo kaverin poksi kytkettiin siihen kohtaan missä suutin putket yhdistyy sellaseen "tukkiin", eli oisko sit suuttimien johtojen väliin?
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No toi tukki on just se rail eli kisko eli commonrail eli tää nostaa ruiskutuspainetta.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onkohan noissa rangereissa yleensä ollut ongelmia commonrailissa? mietin vaan että jos painetta nostaa niin leviääkö se sitten vähän ajan päästä.
No kokeilemallahan ne kaikki selviää, ei varmaan ole ilmanen pumppu kun leviää. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
OK, aina oppii jotain uutta. Ei ole näiden "uusien" autojen tekniikka mulle tuttua.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Mazda/Rangeriin ovilista | komu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.10.2011 07:55 |
Myydään / Vaihdetaan Lavakaaret ja kylkiputket Ford Rangeriin (sopii myös muihin) | gikseri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2010 17:00 |
O: Ford Rangeriin sopiva lavakate | gikseri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.11.2007 19:01 |
O: Vanteet ja nastakumit Ford Rangeriin | Miraakkeli | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 24.09.2007 14:35 |
M: CD-boksit Sony,JVC &Pioneer | Reetu | O/M/V Muut | 0 | 02.09.2007 22:49 |