![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jeep-Valmet Wagoneer -79Niin se vaan tuli vuoden päivät kateltua nettiautosta tätä Wagoneeria ja kun hinta tippu niin oli pakko hakea pois. ![]() ![]() Kyseessä on siis Jeep Wagoneer -79, moottorina maahantuojan asentama Valmet 411B jonka jatkona nelivaihteinen manuaali. Jeeppi on ensirekisteröity Suomeen vasta 1980, rekisterikilpien ja myyjän kertomuksen perusteella auto on ollut uudesta asti Lapissa. Vuonna -94 autoon on tehty järkyttävän näköinen katon korotus jotta se on saatu rekisteröityä pakettiautoksi. ![]() Tuossapa muutama kuva: ![]() ![]() ![]() Tarkoitus on rakentaa Wagosta offipeli, johon tulee kuitenkin kilvet ja pitäisi pystyä ajamaan maantielläkin. Mutta kuitenkin offipainotteinen, ei tuosta mikään käyttöauto tule. ![]()
Viimeksi muokannut KarstaMasa : 16.07.2012 23:08 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kauhian isoja kuvia oot saanu tänne..
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ihan vinkkinä jos takaluukku on hyvä niikö lapin autoissa yleensä nii kannattaa laittaa säilöön ja hommata huonompi mettään meinaan niitä ei ole hyviä enään missään. ja mulla vois olla huonompi tarjolla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
No niimpä vain eikä muokkaamalla kummene! Ootahan kun laitan kokonaan uudet kuvat...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tosiaan auto on melko hyvässä kunnossa vaikka se on ollut viime vuodet vähällä huomiolla. Esim ovet, takaluukku ja helmat on täysin ruosteettomia, pohjassa on sitten muutama pehmeä paikka mutta helposti korjattavissa. Katon korotus tuosta lähtee ensimmäiseksi ja tilalle tulee suoraa peltiä, myös "virkistävä" Finlandia 2000-kattoluukku saa lähtöpassit. ![]() Sähkölaitteista ei toimi muutakuin yksi sisävalo, lasinpyyhkimet ja takaluukun lasinnostin. Johtosarjasta on tullut aikojen saatossa pelkkää puuhapiuhaa, joten varmaan helpoimmalla pääsee jos tekee koko sarjan uusiksi... Tekniikka pelaa tosi hienosti, kone lähti heti käymään kun sai apukaapeleilla virtaa. Vaihteet ja neliveto pelaa niinkuin pitääkin. Jarrut laahaa melkoisesti, ne pitää käydä läpi ensi tilassa. Tuossapa kuvaa kun käytiin ajelemassa, serkkupoika Nivalla perässä. ![]() Ja tuossa hieman ajovideota, Pete-serkku ratissa. http://s964.photobucket.com/albums/ae129/KarstaMasa/Wagoneer/?action=view¤t=2012-07-16-014.mp4 Viimeksi muokannut KarstaMasa : 16.07.2012 23:26 |
#7
|
||||
|
||||
![]() VALMET
Onneksia olkoon ostoksesta!! hyvä että pääsee harvinaisuus aktiivi käyttöön eikä mätäne jossai ladon takana!
tuo katto korotus on kyl aivan ihana ![]() ![]() eikös tässäkin oo se lyhyellä ykkösellä varustettu laatikko?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
valmet 411b + Jeep | young n dum | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 04.09.2010 20:55 |
jeep valmet/wagoneer | savu | Maasturiprojektit | 49 | 14.11.2008 09:09 |
jeep valmet | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.10.2004 20:51 | |
M: Jeep Wagoneer -75 | O/M/V Muut | 2 | 28.09.2004 09:40 |