![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuli asennettua suikkaan sähköinen polttoainepumppu ja kiireessä tuli kytkettyä on/off-katkaisijan johdot väärin, tuli sellainen kunnon aivopieru niitä piuhoja liittäessä. No, pääkytkimestä autoon sähköt päälle ja sekunnissa syöttöjohto ja katkaisimen maajohto sulivat ja autotallin täytti naton sotaharjoituksista tuttu savuverho. Yllättävän nopeasti tulee paljon savua kun johdot sulaa ![]() Että vituiks meni se asennus. Onneksi pumpulle ei käynyt kuinkaan. Huomenna uudet johdot oikeaan järjestykseen niin eiköhän se siitä.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ohmi kertaa käämi pimeenee koko lääni
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
700 kilometrin matkalla gemsuun tais mennä 40litraa vettä koneeseen. ainakin 6 kertaa piti liputtaa laitaan ku lämmöt nousi liikaa.. Luultavasti kansijumppaa tiedossa.. kele..
No onhan se perjantai ja 13.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Voisko Savonlinnan seudun offarit käydä jättämässä Boggerin jäljen näiden apinoiden takaraivoon
http://imageshack.us/photo/my-images/13/c4sj.mp4/ nimetkin niille on jo löytyny....
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Vituttaa oma saamattomuus.. Oli halpa suzuki lähellä myynnissä ja en sitten heti ilmoituksen nähtyäni lähtenyt katsomaan/ostamaan ja ohihan se meni, kun aikailin.. Saatana, heti pitäis hakea kun jonkun halvan pelin löytää...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Wituttaa kun pientä eläintä. Itsestä riippumattomista syistä jää jälleen kerran ajamatta safari jota on koko vuoden odottanu.... Auto ei tule valmistumaan ajoissa...
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Hiukka otti pattiin, kun huomasin norraa vaihtaessani kasanneeni jousipakan hiukka väärin päin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Vituttaa tuommoset kusettajat/joojoo-tyypit jotka kovin lupailevat tulla kattomaan myytävää tavaraa mutta eipä oo paljoo näkyny. Eikä vastata viesteihin...
Ja sit vituttaa kun ei oo harrastetiloja, juur menee sopivan kokonen jyrsinkone huutokaupassa halvalla jollekkin...itte ei parane tähän sekaantua (vaikka mieli tekis) kun se karu totuus on et ei tuo mahdu mihinkään täällä
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
äää huome töihin. -.-
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |