Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.07.2012, 16:32
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Tuli asennettua suikkaan sähköinen polttoainepumppu ja kiireessä tuli kytkettyä on/off-katkaisijan johdot väärin, tuli sellainen kunnon aivopieru niitä piuhoja liittäessä.

No, pääkytkimestä autoon sähköt päälle ja sekunnissa syöttöjohto ja katkaisimen maajohto sulivat ja autotallin täytti naton sotaharjoituksista tuttu savuverho. Yllättävän nopeasti tulee paljon savua kun johdot sulaa

Että vituiks meni se asennus. Onneksi pumpulle ei käynyt kuinkaan. Huomenna uudet johdot oikeaan järjestykseen niin eiköhän se siitä.

__________________
Tumpula Racing Team
  #2  
Vanha 13.07.2012, 16:55
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

ohmi kertaa käämi pimeenee koko lääni
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
  #3  
Vanha 13.07.2012, 19:08
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

700 kilometrin matkalla gemsuun tais mennä 40litraa vettä koneeseen. ainakin 6 kertaa piti liputtaa laitaan ku lämmöt nousi liikaa.. Luultavasti kansijumppaa tiedossa.. kele..

No onhan se perjantai ja 13.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
  #4  
Vanha 13.07.2012, 22:08
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

Voisko Savonlinnan seudun offarit käydä jättämässä Boggerin jäljen näiden apinoiden takaraivoon

http://imageshack.us/photo/my-images/13/c4sj.mp4/

nimetkin niille on jo löytyny....
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
  #5  
Vanha 14.07.2012, 08:18
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Viestit: 699
Perusasetus

Vituttaa oma saamattomuus.. Oli halpa suzuki lähellä myynnissä ja en sitten heti ilmoituksen nähtyäni lähtenyt katsomaan/ostamaan ja ohihan se meni, kun aikailin.. Saatana, heti pitäis hakea kun jonkun halvan pelin löytää...
  #6  
Vanha 15.07.2012, 13:28
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 567
Perusasetus

Wituttaa kun pientä eläintä. Itsestä riippumattomista syistä jää jälleen kerran ajamatta safari jota on koko vuoden odottanu.... Auto ei tule valmistumaan ajoissa...
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017
_______________________________________________
Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017
  #7  
Vanha 15.07.2012, 21:10
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Hiukka otti pattiin, kun huomasin norraa vaihtaessani kasanneeni jousipakan hiukka väärin päin.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
  #8  
Vanha 12.08.2012, 10:01
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkestMessiah Näytä viesti
Voisko Savonlinnan seudun offarit käydä jättämässä Boggerin jäljen näiden apinoiden takaraivoon

http://imageshack.us/photo/my-images/13/c4sj.mp4/

nimetkin niille on jo löytyny....
VITTU mitä apinoita!!!
  #9  
Vanha 12.08.2012, 19:22
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 697
Perusasetus

Vituttaa tuommoset kusettajat/joojoo-tyypit jotka kovin lupailevat tulla kattomaan myytävää tavaraa mutta eipä oo paljoo näkyny. Eikä vastata viesteihin...

Ja sit vituttaa kun ei oo harrastetiloja, juur menee sopivan kokonen jyrsinkone huutokaupassa halvalla jollekkin...itte ei parane tähän sekaantua (vaikka mieli tekis) kun se karu totuus on et ei tuo mahdu mihinkään täällä
  #10  
Vanha 12.08.2012, 21:37
_Jape_:n Avatar
_Jape_ _Jape_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 987
Perusasetus

äää huome töihin. -.-
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Elämä vituttaa mika Bullshit 20 26.11.2003 11:10
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).