![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() toi on off olisi kaiken parhain jos vaan tietäis miten kytkeä.
|
|
|||
|
|||
![]()
No just... Otan huomenna ton oman Eberin kellon esille ja katson miten piuhat menee?
|
|||
|
|||
![]()
Mulla pitäisi olla jotain kaaviokuvia johtoväreineen, katselen huomenissa.
|
||||
|
||||
![]()
ei uudessakaan eberissä mitää kelloliitintä ole valmiina. pelkät irto liittimet johdon päissä. varmaan siksi ettei tarvitte niin isoo reikää tehdä tulipeltiin mistä tunkis koko liittimen läpi
![]() ja itsekin osasin ne johdot laittaa kun aikani kellon ja eberin kytkentä kaavioita vahtasin... ja sähköt ei ole mun juttu ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
googlella löytyi että PikkuMyy nimimerkkinen henkilö joskus 2007 vuonna myi samanlaista eberiä täällä ilman kelloa. en tiedä yksinkertaisuudessaan voi olla että ei tarvitse kytkeä mitään niihin kellon johtoihin jos tossa toisessa nipussa on syötöt ja heräte boksille että lähtee pörisemään. mulla olis kaapissa iän vanha webaston kello mutta en tiedä onko noi yhteensopivia..
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Eberi & Webasto osia. | Zamppa | O/M/V Muut | 33 | 10.03.2012 11:39 |
"M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 |