![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kannattaa tehä ne palkki helmat joihin hitsaat kylkiputket jos tekee niinku minun tatsunissa niin ne syö maavaraa helposti sen 10 ja sinne tulee kiville ja kannoille koloja minne ne voi tarttua.
|
||||
|
||||
![]()
Tää on kyllä toimiva vaihtoehto, itse tein turhan jykevästä palkista, mutta kestää ainakin... Putket suojaa kyllä mukavasti kylkiä, ois saanu ehkä pikkasen leveemmällekin tulla, mutta koitin pysyä lain mitoissa. Tuolla albumissa saattaa joku huono kuvakin olla...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
40x80 tai 50x100 RHS lappeelleen siihen kynnyksen tilalle, muuta ei tarvii
![]() suojaa hyvin pystyy tunkkaamaan mustana katoaa aika hyvin näkyvistä, jos pelkää provoa tuollainen oli HoTTiksessa: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=55721
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 11.07.2012 17:42 |
|
||||
|
||||
![]()
tollanen oli mun näkemys aiheesta...
tais olla 120x60 palkkia, ja levennykset vielä päihin, kun korikin on helman päistä leveempi. albumissa on kuvia lisää valmiista tuotteesta ![]() |
![]() |
Luokat |
creepy crawler, hdj80, korinkorotus, toyota, vinssi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään HDJ80 | Monkku | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 13.08.2011 12:34 |
Myyty HDJ80 -90 | bj45lava | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.09.2010 18:33 |